Gå til innhold

hva mangler jeg for og bygge om til m90????

Ranger emnet

tsracer

Anbefalte innlegg

er vel hydraulisk clutch på den, men det følger vel med kassen? har ikke sånn enorm peiling men prøver :P

nei det følger ikke med, men jeg mener jeg har det på min da det ikke sitter wire der mener jeg

ok, men vet du okm jeg mangler noe vis jeg har hydraulisk clutch mangler jeg noe da??

http://www.bilforumet.no/faq

Volvo 740Turbo Intercooler

volvo 240 gl-vinterbil-Solgt

volvo 240R (Prosjekt Bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har'n hydraulisk clutch, så trenger han ikke tenke på noe mer.

Slavesylinderen på M4X-kassene går rett på M90'n. Jeg brukte en Slavesylinder fra en 940 med M47...Bare overhalte den først selvsagt.

Regner med du har fått med M90 spakstell tsracer? Med alle boltene etz? Sitter en litt spesiell bolt på kassa, som linker spakstellet til kassa. Den mangla når jeg bytta fannt jeg ut...måtte til slutt slipe meg noe av 6mm stål-stang med splittpinnehull i hver ende. ER nemlig ikke plass til noen vanlig bolt der. Min passa smooth til slutt heldigvis.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har'n hydraulisk clutch, så trenger han ikke tenke på noe mer.

Slavesylinderen på M4X-kassene går rett på M90'n. Jeg brukte en Slavesylinder fra en 940 med M47...Bare overhalte den først selvsagt.

Regner med du har fått med M90 spakstell tsracer? Med alle boltene etz? Sitter en litt spesiell bolt på kassa, som linker spakstellet til kassa. Den mangla når jeg bytta fannt jeg ut...måtte til slutt slipe meg noe av 6mm stål-stang med splittpinnehull i hver ende. ER nemlig ikke plass til noen vanlig bolt der. Min passa smooth til slutt heldigvis.

oki takk da vet jeg det.

jepp kassa skal være komplett. ble tatt ut av bil solgt men han som jeg kjøpte den av skal ikke bruke m90, så alt jeg har skrevet opp har jeg, så vis man må ha noe mer en det jeg har skrevet opp så hadde det vært fint om noen sa/viste hva det er

http://www.bilforumet.no/faq

Volvo 740Turbo Intercooler

volvo 240 gl-vinterbil-Solgt

volvo 240R (Prosjekt Bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider