markus1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det varmer en bilpleieentusiast å se så mange j..............la fine biler,at det burde blitt startet en klubb for sånne som oss.Så kunne det blitt en vårmønstring ut av det,eller hva?Det er fantastisk hvor mye sjel dere legger ned i arbeidet deres,sånn skal det være.Det finnes nok av tullinger som gir blanke f i bilen,og samtidig ikke forstår at de får så lite for bilen når den skal selges(helt utrolig)Go on lads. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Der minte du meg på noe, skulle lage en tråd om akkurat dette engang jeg hehe, hadde vært konge kult med en klubb,Club Detailers Norway eller noe i den duren. Kan ivertfall bidra med drift så mye jeg kan, kan skaffe dekaler billig ivertfall. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Vi får høre hva de andre tenker om dette.Tror det er veldig mange som jobber flittig hjemme i garasjen med bilene sine.Har lastet inn et par bilder av min egen bil,men hvordan i h..............e får jeg lagt bildene inn i det forumet hvor alle nypolerte bilene er.Bildene ligger her en plass på min profil,skulle gjerne hatt de inn med de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Regner med de fleste aktive her inne er med på noe sånt. Som ChristR sa i en tidligere tråd, er gjerne med å betaler hvis det blir organisert riktig. Detailer's Club Norway høres jo bra ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hadde vært en idè det ja.. få laget noen avtaler på produkter også.. Alle vil være medlem i DCN:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ja DCN norway hehe, kunne fått det ganske seriøst faktisk, med guides, tips å triks, utveklse meninger, poler treff osv.. bmwccn har blant annet slike polerings treff på våren. Og rabatter div steder, er med å hjelpe til så mye jeg kan, men har ikke nokk erfaring til å starte i gang noe slikt som dette alene. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hadde vært en idè det ja.. få laget noen avtaler på produkter også.. Alle vil være medlem i DCN:P DCN er jo allerede en klub da hehe... Drift Club Norway;) Jeg kan forresten være med på å starte en slik klubb:) driver en del med Webdesign og koding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Se herja :D kommer teamet sammen.. kjenner en fotograf som kan ta bilder etc.. sku bare hatt en som kunne rivd i gang alt dette nu da. visst dcn er opptatt hva med cdn ? Club Detailers Norway, eller.. hehe Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Nå skjer det saker og ting.Hva med å fått til en nettbutikk også,i forbindelse med en klubb.Ser jo at det er mye snadder der ute på bilpleiefronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Alltid så surt når folk vil starte slike klubber, og ha treff, så bor jeg liksom 50 mil ifra dere :) Eller hva, Stavanger folk? Men jeg er med uansett for detom. Hadde vært snacks med en nettbutikk drevet av medlemmene. Der de ansvarlige evt. hadde litt fortjeneste på produktene, men at det kunne gått i 0 utenom :) DCN - hoved importør av Cobra, Pinnacle, Dugacloss & Meguiars. *drømmer :rolleyes: * Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Har selv gått i lengre tid med planer om en slik klubb samt en liten nettbutikk. Så hvis flertallet vil være med på dette kan jeg godt sette i gang med å sette opp webside, forum og eventuelt nettbutikk;) En Norsk side for oss bilpleie "gærninger" med diskusjons forum, mulighet for å puplisere bilpleie guider osv. samt arrangere treff hadde vært konge:D Har to nettsider jeg driver med nå som jeg skal prøve å bli ferdig med til neste uke, så kan jeg begynne på bilpleie klubb siden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Høres flott ut. Lagt en ren bilpleie side som vi hadde klart å trekke alle bilpleie interrisserte over til, så hadde det blitt suksess :) Blir jo en konkurrent til bilforumet da..! Noen som har tilgang til billige effekter, klær etc.? Tenker da f.eks. på Meguiars t-skjorter.. Slik som de har på seg når Meguiars kjører kurs. Har sett filmer på tuben. Tror en nettbutikk hadde gjort susen vertfall. Holdt seg under bilxtra, jonsen? og alle norske forhandlere.. Så hadde de ansvarlige tjent noen kroner også :) Var slik bsbilder startet sin karriere btw.. ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Kan få lagd billige t-skjorter, decaler. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Det med nettbutikk.. Er det ikke noe sånt med at Norsk prol har noen rettigheter på Meguiars? Men hvem trenger det:P Var vel snakk om at Duragloss vurderte å få forhandler i Norge..? Ellers så skulle det vel vært mulig med å være en vidreselger for Autogeek.. Jeg betaler gjerne 150-200kr i året.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Norsk Prol og Panvulk har importen på Meguiars. Norsk Prol på Proffserien og Panvulk på Forbrukerserien. Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg