Gå til innhold

Bilpleie

Ranger emnet

markus1

Anbefalte innlegg

Det varmer en bilpleieentusiast å se så mange j..............la fine biler,at det burde blitt startet en klubb for sånne som oss.Så kunne det blitt en vårmønstring ut av det,eller hva?Det er fantastisk hvor mye sjel dere legger ned i arbeidet deres,sånn skal det være.Det finnes nok av tullinger som gir blanke f i bilen,og samtidig ikke forstår at de får så lite for bilen når den skal selges(helt utrolig)Go on lads.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får høre hva de andre tenker om dette.Tror det er veldig mange som jobber flittig hjemme i garasjen med bilene sine.Har lastet inn et par bilder av min egen bil,men hvordan i h..............e får jeg lagt bildene inn i det forumet hvor alle nypolerte bilene er.Bildene ligger her en plass på min profil,skulle gjerne hatt de inn med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja DCN norway hehe, kunne fått det ganske seriøst faktisk, med guides, tips å triks, utveklse meninger, poler treff osv.. bmwccn har blant annet slike polerings treff på våren. Og rabatter div steder, er med å hjelpe til så mye jeg kan, men har ikke nokk erfaring til å starte i gang noe slikt som dette alene.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid så surt når folk vil starte slike klubber, og ha treff, så bor jeg liksom 50 mil ifra dere :) Eller hva, Stavanger folk?

Men jeg er med uansett for detom. Hadde vært snacks med en nettbutikk drevet av medlemmene. Der de ansvarlige evt. hadde litt fortjeneste på produktene, men at det kunne gått i 0 utenom :)

DCN - hoved importør av Cobra, Pinnacle, Dugacloss & Meguiars. *drømmer :rolleyes: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gått i lengre tid med planer om en slik klubb samt en liten nettbutikk.

Så hvis flertallet vil være med på dette kan jeg godt sette i gang med å sette opp webside, forum og eventuelt nettbutikk;)

En Norsk side for oss bilpleie "gærninger" med diskusjons forum, mulighet for å puplisere bilpleie guider osv. samt arrangere treff hadde vært konge:D

Har to nettsider jeg driver med nå som jeg skal prøve å bli ferdig med til neste uke, så kan jeg begynne på bilpleie klubb siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut.

Lagt en ren bilpleie side som vi hadde klart å trekke alle bilpleie interrisserte over til, så hadde det blitt suksess :)

Blir jo en konkurrent til bilforumet da..!

Noen som har tilgang til billige effekter, klær etc.? Tenker da f.eks. på Meguiars t-skjorter.. Slik som de har på seg når Meguiars kjører kurs. Har sett filmer på tuben.

Tror en nettbutikk hadde gjort susen vertfall. Holdt seg under bilxtra, jonsen? og alle norske forhandlere.. Så hadde de ansvarlige tjent noen kroner også :)

Var slik bsbilder startet sin karriere btw.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider