StreetCar Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg har glassfiber fanger foran. Er det noen spesielt jeg burde gjøre eller noe med den før vintern? Vil det skje noe med den? Vil lakken sprekke i kulda eller noe? Hehe... Må i hvert fall kjøre driiiiit forsiktig med den senka bilen der. Blir regne brøyte bilen med den leppa der. Hva gjør dere da? Heiser dere bilen eller vinterlagrer dere den? Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 De som har så lave biler har tre muligheter: - Vinterlagre bilen (Som regel ikke de med en gammal sierra 2l) og kjøper seg en vinterbil. - Bytter til original fanger. - Kjører veldig forsiktig. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hadde glassfiber front på min forrige bil. Gikk helt fint det.. HElt til en IDIOT klarte å rygge inni bilen min.. da sprakk hele fronten... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Sprekker vel litt lettere dersom den får seg en smell når det er kaldt .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Tror jeg hadde slengt på org. fangerne jeg, eller bare latt bilen stå ved veldig snøfulle dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ok. Takker for svar. Tror jeg heller tar bussen når det er mye snø og når det ikke er blitt brøytet ordentlig. Den gamle fangern ser jo ikke ut. En original svart IS fanger. Blæh... :D Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ring meg så kan jeg brøyte vei for deg med fangern min i hardplast ;) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg