Gå til innhold

"Maria Elena- Ekstrem lakkering"-film fra NRK

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men, hvorfor har ikke du tatt turen til Flåklypatoppen, banka forsiktig på døra mi og tilbudt deg å dekorere vanen min? :D

http://www.bilforumet.no/mod-my-ride/181299-1-daesj-chevy-van-og-1-daesj-leopard-stridsvogn.html

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell a :p

black panther der vell ikke du som er airbrush dama pga bilen ? kom jo i denna på filmen iallefal hhehe..

nei er morro når jenter intreser seg for bil:) skulle ønske føer var sånn.

Jeg elsker det jeg gjør, og det håper jeg flere vil gå for:)

Hva som skjer fremover vil jeg ha litt hysj hysj enda, men dere skal nok få det med dere;)

Har nylig fått nye kontorer i nærheten av verkstedet også, så nå har jeg god plass til å skisse å knote opp nye overaskelser:D

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig sett filmen med litt bedre kvalitet.

Må si du har en veldig feminin måte å lakkere på.

hehe alacocaina

Bare mobb du din lille luring- er bare få måneder igjen til neste ab treff nå- ymter jeg litt ypping...? ;)

Hehehe- neida...så joa...hehe...;):iconsm

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til det skritt å ta opp Norge rundt bare for å ta arbeidet ditt i nærmere øyensyn. Jeg kaster deg vel ikke akkurat hodestups ut dersom du skulle ta mot til deg og ta turen opp til Flåklypatoppen for litt seriøs dekorering av vanen :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider