ConeX Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Heisann, er ny her. Så må beklage om jeg har postet feil. Jeg er eier av en VW Golf II CL 1,6. Og trenger ny bagasje-dørlås, noen som vet om en forhandler som selger det i Buskerud/Akershus? evt. nettshop? Takk for din oppmerksomhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Velkommen til forumet! Kan du ikke reise til en hugger å plukke det av selv der? Koster kanskje en tier eller noe ;) De har også nytt på Møller. Koster en del, siden det er nye orginaldeler. Mekonomen fikser det sikkert også (til en billigere penge). Det er også orginaldeler! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConeX Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Takk for hjelpen, skal sjekke med nermeste hugger så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg kjøpte golfen min med defekt baklås... ny koster ca 700kr hos vw forhandler, så dra heller på skrapen og finn en som er i grei stand (100kr?). Problemet er at de blir fulle av salt med årene, og ikke virker lenger- får ikke inn nøkkelen.... Etter at du har demontert låsen hos skroten tar du med delen hjem. Deretter legger du låsesylinderen på kjøkkenbordet og pusler i vei. Poenget er at du skal få din egen nøkkel tilpasset denne nye låsen - trikset er å ta én pinne av gangen, og sjekk med din egen nøkkel for hver pinne! Got it? Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 ...og jo flere "pinner" du har i låsen, jo vanskeligere blir det å lirke den opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg