_karina_ Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøpt meg ny bil idag. Det jeg lurer på er om det er noen som har tips til å fjerne små malingsflekker på lakk, uten at lakken blir matt? Er bittesmå flekker, som sikkert har kommet borti lakken når de har mala et eller annet. Er såvidt de synes, men er jo kjekt å få de bort :) Går kanskje an å skrape med neglen om man tar i hardt nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøpt meg ny bil idag. Det jeg lurer på er om det er noen som har tips til å fjerne små malingsflekker på lakk, uten at lakken blir matt? Er bittesmå flekker, som sikkert har kommet borti lakken når de har mala et eller annet. Er såvidt de synes, men er jo kjekt å få de bort :) Går kanskje an å skrape med neglen om man tar i hardt nok? Jeg kan ikke så mye om dette, men kanskje rubbe den? Vis du spørr i bilpleie delen av forumet så er det mange personer som kan mye om dette der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det skraper du bort med en liten glassbit. De har det på lakkverksteder. Presisjonsslipt. Der bruker de det til å skape bort renner og sånt. Men for all del. ikke bruk en random bit ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg