a007apl Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 http://www.polarisuk.com/video/auto/gallardo.wmv Siter ...From Brazil to F1 History... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Thank you, that's excellent :) Ikke spesielt overraskende at Tiff ikke likte den da, i og med at den ikke slædder som en 240 på glattisen... den har iallfall fått strålende kritikk de fleste andre steder, jeg skal ha en når jeg får råd... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 en lambo med tc og annen førerhjelp som ikke kan slås helt av er jo 100% latterlig... som tiff sa da han kjørte murcielago på 5th gear: "it's an italian supercar; if it scares you, buy something else". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Stor forskjell på Gallardo og Murcielago. Og det er vel jevn enighet om at Murcielago er en bedre bil enn Diablo, uansett hva råne-Tiff mener :) Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg ville heller hatt en Diablo enn en Murcièlago, det skal jo være skummelt og brutalt, ikke brukervennligt. :) Gallardo er jeg ikke begeistret for, stor lambo fan som jeg er. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hvis du med "skummelt og brutalt" mener "ukomfortabelt, farlig og primitivt" kan jeg være enig :) Gallardo er jo en kongebil da, sågar bedre enn den gateracer-versjonen av 360, selv om Gallardo er en uendelig mye mer behagelig bil :) Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by 31337 Hvis du med "skummelt og brutalt" mener "ukomfortabelt, farlig og primitivt" kan jeg være enig :) Gallardo er jo en kongebil da, sågar bedre enn den gateracer-versjonen av 360, selv om Gallardo er en uendelig mye mer behagelig bil :) Ferrari er for folk som setter pris på kjøreegenskaper for alle penga. Lambo er for posører. Slik har et bestandig vært, og slik kommer det til å bli, selv etter Audis inntog. Og en Ferrari 360 er en veldig komfortabel bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Thanks great vid. as always keep em coming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Og en Ferrari 360 er en veldig komfortabel bil. Haha. Jeg snakker altså om en Ferrari 360 Challenge Stradale, og det er aldeles ikke en behagelig bil. Men allikevel holder Lamborghini Gallardo fint følge med den. "The 360 Stradale is a pure street legal race car. No stereo, heavy leather seats, or power windows. Just the bare necessities and nothing more." Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg