Gå til innhold

Problem med dumpventil på 940?

Ranger emnet

Turbokassa

Anbefalte innlegg

jada, jeg førhører meg bare litt om forskjellige måter å gjøre dette på jeg. jeg kommer nok til å velge å ha LMM der den sitter jeg. også kjøpe JBR-K25, halvt resik og halvt utblås. bedre at den får feit blanding enn at den får for mye luft.. hehe

ingen her som er imot det vel? hehe

men etter at jeg bytta turbo så hender det at den stopper om man clucher ut så den når tomgang. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jada, jeg førhører meg bare litt om forskjellige måter å gjøre dette på jeg. jeg kommer nok til å velge å ha LMM der den sitter jeg. også kjøpe JBR-K25, halvt resik og halvt utblås. bedre at den får feit blanding enn at den får for mye luft.. hehe

ingen her som er imot det vel? hehe

men etter at jeg bytta turbo så hender det at den stopper om man clucher ut så den når tomgang. Hva kan dette være?

Høres ut som en lekkasje en plass. Skal ikke mye luft ut før det blir sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en lekkasje en plass. Skal ikke mye luft ut før det blir sånn.

nei, men hvordan finner jeg utom det er en lekasje og hvor den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men hvordan finner jeg utom det er en lekasje og hvor den er?

Har ikke noe bedre tips enn å se å kjenne med handa rundt skøter osv. Tror foresten jeg ville ha investert i resirk. dump.Tok en titt på lmm min nå,å pakningen er på veg ut av den.Men jeg kjører med ganske høyt lade trykk,men uansett.Blir litt oljesøl der også.Men hvis du ikke vil ha resirk kan du få min dump for en bitteliten pengesum :) Tror den kosta 500 ny :P Jeg fikk den så derfor jeg bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bedre tips enn å se å kjenne med handa rundt skøter osv. Tror foresten jeg ville ha investert i resirk. dump.Tok en titt på lmm min nå,å pakningen er på veg ut av den.Men jeg kjører med ganske høyt lade trykk,men uansett.Blir litt oljesøl der også.Men hvis du ikke vil ha resirk kan du få min dump for en bitteliten pengesum :) Tror den kosta 500 ny :P Jeg fikk den så derfor jeg bruker den.

hvordan dump er dette?

navn osv.? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en enkelstempla billig dump.Står RFL på eska,mer vet jeg ikke.Som sagt fikk jeg den nermest slengt etter meg.Men vil heller anbefale deg resirk.dump. Da er du sikker på at det vil funke som det skal =)

tenkte jeg skulle kjøpe denna.. tror denna kan funke bra egentlig:

JBR-K25 http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil det høres at man dumper når man kjører den tilbake da? :S

EDIT : AAAHH,plinh liksom :P Så på feil dump,hehe.Jeg må også kjøpe en sånn ser jeg.Hvor skal du plassere den?

Hvis du ser på slangen som går fra turbo til IC så ser du ett skjøtestykke som bare er der. aner ikke hvorfor. Men tenkte jeg skulle sette den der, og la alt være som det er. Enkelt og greit. :D

i210953392_80991_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det ikke lang vei å legge slange til luftboksen. og ikke mye kutte og skjøtearbeid.. skal høre med pedersen når jeg er der selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jbr k25 skal funke strøkent på 940. Ville gått for den så slipper du noe mer styr.

har du testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Ja det er ikke dumt,men ic'n blir vel helt tom da,men det har sikkert ikke noe å si,hehe :) Få høre åssen det virker da =)

jeg sier ifra så fort jeg har testa, men aner ikke når. Er enda 7mnd til lappen. osv osv.:P så kan hende det ikke blir før ut på nyåret da:P men forhåpentligvis så snart som mulig. Du får si ifra åssen detta funker om du får testa da ;P :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider