Gå til innhold

Flatt jern forbi politiet...

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Golf T:

Du prøver å drite ut politiet etter beste evne, prøver å fremstille dem som evneveike dimlinger, mens du prøver å fremstå som selve inkarnasjonen av logikk.

Tror du virkelig at du klarer det?

Javel, så ble dere spurt om hvor dere hadde vært og hvor dere skulle, til tross for at du mener antrekkene talte sitt klare språk. Dere hadde altså spilt fotball. Men hvor dere kom fra og hvor dere skulle var likevel uklart. Politifolkene kunne umulig vite hvor lenge siden fotballkampen fant sted. For alt det dem vet kan dere ha gått i fotballklær hele forrige uka. Og hvor dere skulle kunne dem heller ikke vite.

Og den gangen du hoppet inn i bilen og raste etter en BMW med pakistanere i.

Politiet stoppet deg og spurte om du kjenner dem, noe du benektet, men da fikk dem jo en bekreftelse på at du mest sannsynlig hadde til intensjon å kappkjøre. Den fikk dem billig og.

En tredje gang skal du ha fått spørsmål om du hadde kjennskap til festlige, lokale sammenkomster.

Skjønner du ikke hvorfor du ble spurt om dette? Politiet liker å holde eventuelle fyllekjørere under oppsyn, og all ære til politiet for det. Gud vet hvor mange liv som blir spart takket være politiets innsats mot fyllekjøring. Hvem vet, kanskje har de reddet livet ditt også, eller livet til en du holder kjær, og her driver du og driter dem ut. Det er så forferdelig trist at folk bare graver frem dritt om politiet og ikke roser dem for alt det bra dem utretter. Og på hvilket grunnlag? Folk har da bare seg selv å takke for ublide møter med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du føler at noe skurrer når jeg kalte han kverulant....

En som kverulerer er en som vrir og vrenger på det som blir sagt, vanligvis for å få det til å passe med sine egne meninger, eller få det så langt unna sine egne meninger som mulig for så å påpeke feil i det som blir sagt.

Poenget med mitt siste innlegg var å påpeke at "Ascona" gjør et stort poeng ut av at E6 der jeg kjørte ikke var motorvei, men bare vanlig 4-felts vei. Det tyder på at han ikke forstår hva tråden handler om. Det andre han bruker som grunn for at jeg er "dum" er at man kan legge om til piggdekk når det er behov for det.

Ascona var den første flisespikkeren her, og så kom du.

Hvorfor skrive på forumet når utspillene deres bare pirker på småting andre har skrevet? Det er sånne som dere som irriterer alle på forumet med idiotiske og urelevante utspill.

Det kommer ikke noe godt ut av sånn oppførsel. Grunnen til at jeg kalte Ascona kverulant var fordi han er det. "Motorvei og første november" var visselig mine ord ja, bra du har fått med deg såpass ihvertfall, men ordene er tatt ut av sin helhetlige betydning for innlegget og gjort om til diskusjonstema for ENKELTE personer som skriver innlegg her.

Tråden handler om (du må visst ha det inn med teskje) at jeg provoserte politiet bittelitt og at de da stoppet meg uten annen grunn enn for å ta rutinekontroll. I tillegg var politidama opsternasig og antydet at det var vinterlige kjøreforhold noe som det ikke var. De samme folkene kunne garantert funnet på å stoppe meg og gi meg bot for kjøring med piggdekk samme kveld.

Så angriper du videre "Golf T&Nos så klart!" fordi han mente politiet spurte dumt når de spurte hvor han skulle og hvor han hadde vært når alle i bilen hans hadde på seg fotballklær.

Dette angrepet viser tydelig at dine meninger ikke har røtter i virkeligheten. Greit nok at politiet gjerne lurer på hvor man har spilt fotball, og hvor man skal dusje etterpå, men så påpeker du ikke dette i ditt innlegg.... Du mener at politiet like gjerne tror man har gått rundt i fotballdrakt og leggskinn siden uka før.

Dette blir bare for dumt.

Det eneste i alle dine innlegg jeg kan være bittelitt enig i er at det er bra politiet vet +/- hvor det er fester. Men at en politibetjenten spurte samme spørsmål 3 ganger fikk du visst ikke med deg.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celikar

Nå skjønner jeg hvorfor mange slenger dritt om deg på forumet.

Hvor gammel er du egentlig? 12?

Du gjør et stort poeng ut av min uttalelse om at E6`en forbi manglerud IKKE er motorvei, og at man kan bytte når det er behov..... Kverulerende idiot. Poenget var ikke om det var motorvei eller ikke. Og tror du ikke jeg veit når man kan bytte til piggdekk? FORØVRIG var det ikke forhold som tilsa at bytte til piggdekk var nødvendig eller ville bli det i.l.a. et par dager på den tiden (dummen), men det visste vel ikke du selv om du veit det meste her i verden.

Hvor mange biler kræsjer du i året a?

Næmmen, så tøff du ble nå a smån.

Forhold deg til fakta når du skal fortelle en av dine "bra" historier da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Golf T:

Du prøver å drite ut politiet etter beste evne, prøver å fremstille dem som evneveike dimlinger, mens du prøver å fremstå som selve inkarnasjonen av logikk.

Tror du virkelig at du klarer det?

Javel, så ble dere spurt om hvor dere hadde vært og hvor dere skulle, til tross for at du mener antrekkene talte sitt klare språk. Dere hadde altså spilt fotball. Men hvor dere kom fra og hvor dere skulle var likevel uklart. Politifolkene kunne umulig vite hvor lenge siden fotballkampen fant sted. For alt det dem vet kan dere ha gått i fotballklær hele forrige uka. Og hvor dere skulle kunne dem heller ikke vite.

Og den gangen du hoppet inn i bilen og raste etter en BMW med pakistanere i.

Politiet stoppet deg og spurte om du kjenner dem, noe du benektet, men da fikk dem jo en bekreftelse på at du mest sannsynlig hadde til intensjon å kappkjøre. Den fikk dem billig og.

En tredje gang skal du ha fått spørsmål om du hadde kjennskap til festlige, lokale sammenkomster.

Skjønner du ikke hvorfor du ble spurt om dette? Politiet liker å holde eventuelle fyllekjørere under oppsyn, og all ære til politiet for det. Gud vet hvor mange liv som blir spart takket være politiets innsats mot fyllekjøring. Hvem vet, kanskje har de reddet livet ditt også, eller livet til en du holder kjær, og her driver du og driter dem ut. Det er så forferdelig trist at folk bare graver frem dritt om politiet og ikke roser dem for alt det bra dem utretter. Og på hvilket grunnlag? Folk har da bare seg selv å takke for ublide møter med politiet.

for det første..jeg forsøker ikke å drite ut politiet i noen sammenheng..jeg synes NOEN av de er helt ut på jordet I MIN OPPFATNING!!!!!!!! at de spør meg slike dustete spørsmål..

1. Han må jo skjønne at vi har vært på fotball kamp(trening) eller at vi skulle dit..

2. Om de var så jævla int i de som kjørte foran meg kunne de vel ta dem? kom fram flere spm som jeg ikke sa her.

3. Jeg er INGEN festbremser og forteller ikke en shit til politiet om hvor det er fester..ingen som vil ha politiet på dør.og hvor faen får du fyllekjøring inn????? slutt å vri å vende på ting som blir sagt..du vrir og vrir til det blir slik DU ønsker å høre det..men NEI..det er kanskje ikke sånn du vil høre det..så vennligst SLUTT!

:)

Otto, jeg tror ikke jeg har lest et eneste innlegg på hele forumet hvor du snakker normalt eller har en vanlig diskusjon med noen..alltid må du prakke NED på folk som sier noe..hvorfor det egentlig? for å føle deg selv bedre?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Jeg har flere ganger passert pol10 på bl.a. Ring 3 uten å bli stoppa. Sier bare som Asmin:

"It`s not what i do.... It`s the way i do it!!!!"

Akkurat.

Om man kjører forbi på en fredsfylt måte. Kontrollert. Ikke for fort og ikke har en typisk ungdomsbil, så trur jeg ikke de reagerer. Men, siden Celikar drar skikkelig på på siden av politiet for å provosere, så sier det seg jo selv at han bli stoppet, hvretfall med en Celica. Du legger jo opp til det selv på det viset..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celikar

Du føler at noe skurrer når jeg kalte han kverulant....

En som kverulerer er en som vrir og vrenger på det som blir sagt, vanligvis for å få det til å passe med sine egne meninger, eller få det så langt unna sine egne meninger som mulig for så å påpeke feil i det som blir sagt.

Beklager, er ikke det som står i ordboka. Men er det din definisjon av en kverulant, er det vel greit for deg at jeg kaller deg det, for du har både vridd og vrengt med kun få timers mellomrom.

Poenget med mitt siste innlegg var å påpeke at "Ascona" gjør et stort poeng ut av at E6 der jeg kjørte ikke var motorvei, men bare vanlig 4-felts vei. Det tyder på at han ikke forstår hva tråden handler om. Det andre han bruker som grunn for at jeg er "dum" er at man kan legge om til piggdekk når det er behov for det.

Jeg vet meget godt hva du har skrevet og hva Ascona har svart på. Hverken Ascona eller jeg er tilbakestående, så vi forstår godt hva tråden omhandler: Rebelske, antiautoritære deg kontra de forferdelig teite og kjipe politifolkene.

Ascona var den første flisespikkeren her, og så kom du.

Hvorfor skrive på forumet når utspillene deres bare pirker på småting andre har skrevet? Det er sånne som dere som irriterer alle på forumet med idiotiske og urelevante utspill. Det kommer ikke noe godt ut av sånn oppførsel. Grunnen til at jeg kalte Ascona kverulant var fordi han er det.[/

Disse skrønene dine tåler vel ikke å bli pirket for mye i.

Ironisk nok virker det for meg som om du bedriver ikke rent lite flisespikking selv, for det var strengt tatt ikke nødvendig å gjøre et så stort nummer ut av det Ascona skrev.

Hvor har du så det fra at jeg pirker på det folk skriver?

Her kryr det av små og store feil, men jeg gir stort sett blaffen.

Skulle noen synes at mine utspill er idiotiske og irrelevante, så har de ikke forstått noen verdens ting.

Bøllete oppførsel mot politiet fører i alle fall intet godt med seg.

"Motorvei og første november" var visselig mine ord ja, bra du har fått med deg såpass ihvertfall, men ordene er tatt ut av sin helhetlige betydning for innlegget og gjort om til diskusjonstema for ENKELTE personer som skriver innlegg her.

Tråden handler om (du må visst ha det inn med teskje) at jeg provoserte politiet bittelitt og at de da stoppet meg uten annen grunn enn for å ta rutinekontroll. I tillegg var politidama opsternasig og antydet at det var vinterlige kjøreforhold noe som det ikke var. De samme folkene kunne garantert funnet på å stoppe meg og gi meg bot for kjøring med piggdekk samme kveld.

Få låne den teskjeen litt.

Ordene er tatt ut av en sammenheng de ikke burde stått i. Altså er de ikke tatt ut av en helhetlig betydning.

Så angriper du videre "Golf T&Nos så klart!" fordi han mente politiet spurte dumt når de spurte hvor han skulle og hvor han hadde vært når alle i bilen hans hadde på seg fotballklær.

Dette angrepet viser tydelig at dine meninger ikke har røtter i virkeligheten. Greit nok at politiet gjerne lurer på hvor man har spilt fotball, og hvor man skal dusje etterpå, men så påpeker du ikke dette i ditt innlegg.... Du mener at politiet like gjerne tror man har gått rundt i fotballdrakt og leggskinn siden uka før.

Dette blir bare for dumt.

Du har helt rett i at det er dumt.

Som regel når man overdriver for å gjøre seg forstått, ser folk poenget i overdrivelsen.

Det eneste i alle dine innlegg jeg kan være bittelitt enig i er at det er bra politiet vet +/- hvor det er fester. Men at en politibetjenten spurte samme spørsmål 3 ganger fikk du visst ikke med deg.

Det store, stygge polititrollet ville få deg til å røpe hvor vennene dine holdt hus, slik at det kunne fange og spise dem senere på kvelden.

Forresten spør man ikke spørsmål, man stiller spørsmål. Politihateren vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celikar:

Man må da få lov til å komme med faktainnspill uten å bli kalt kverulant.

Motorvei og første november var visselig dine ord. Ascona påpeker kun at du tar feil.

Joda, han påpeker dessuten at du er dum. Derfor du ble sint kan jeg tenke meg. Akkurat det var unødvendig av ham å si. Det hadde han ikke behøvd.

Men det var liksom noe som skurret da jeg så at du kalte ham for kverulant.

Jeg slo opp i ordboken for å bedre forstå hva som forårsaket denne verbale disharmonien, og fant ut litt mer om ordets betydning. De fleste knytter nok kranglefant til ordet kverulant. Men det kan også bety "person som stadig klager og føler seg forurettet".

Nå forstår jeg grunnen til at det skurret.

For det er da du som klager og føler deg forurettet.

Har sett mange av innleggene dine her den siste tida, åssen type er du egentlig? du skriver som politisjefen i Olsen Banden filmene prater, det er dritkomisk å lese, blir liksom sittende å le

"Jeg slo opp i ordboken for å bedre forstå hva som forårsaket denne verbale disharmonien, og fant ut litt mer om ordets betydning"

"antrekkene talte sitt klare språk"

se på de setningene :-) akkurat som en professor i grå dress ville sagt det, hvor gammel er du? bare nysgjerrig.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

for det første..jeg forsøker ikke å drite ut politiet i noen sammenheng..jeg synes NOEN av de er helt ut på jordet I MIN OPPFATNING!!!!!!!! at de spør meg slike dustete spørsmål..

1. Han må jo skjønne at vi har vært på fotball kamp(trening) eller at vi skulle dit..

2. Om de var så jævla int i de som kjørte foran meg kunne de vel ta dem? kom fram flere spm som jeg ikke sa her.

3. Jeg er INGEN festbremser og forteller ikke en shit til politiet om hvor det er fester..ingen som vil ha politiet på dør.og hvor faen får du fyllekjøring inn????? slutt å vri å vende på ting som blir sagt..du vrir og vrir til det blir slik DU ønsker å høre det..men NEI..det er kanskje ikke sånn du vil høre det..så vennligst SLUTT!

1. Du må skjønne at det er et rutinespørsmål.

2. Alle pakistanere er ikke kriminelle.

3. Grunnen til at de spør folk om hvor fester avholdes, skyldes at svært mange kjører i fylla hjem fra fest.

Dette har jeg fra to naboer og gode venner som begge jobber i politiet.

Vennligst vis forståelse for at jeg ikke kan ta hensyn til at du ikke liker å lese det jeg skriver. Jeg må forholde meg til de kalde fakta og ikke til noe som rører seg rundt oppe i hodet på små guttetasser.

Otto, jeg tror ikke jeg har lest et eneste innlegg på hele forumet hvor du snakker normalt eller har en vanlig diskusjon med noen..alltid må du prakke NED på folk som sier noe..hvorfor det egentlig? for å føle deg selv bedre?

Jeg tror ikke du har lest hvert eneste av mine mer enn 1200 innlegg, så du har neppe grunnlag for å uttale deg om mitt forhold til mine meddebattanter.

Føler du deg bra, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Har sett mange av innleggene dine her den siste tida, åssen type er du egentlig? du skriver som politisjefen i Olsen Banden filmene prater, det er dritkomisk å lese, blir liksom sittende å le

"Jeg slo opp i ordboken for å bedre forstå hva som forårsaket denne verbale disharmonien, og fant ut litt mer om ordets betydning"

"antrekkene talte sitt klare språk"

se på de setningene :-) akkurat som en professor i grå dress ville sagt det, hvor gammel er du? bare nysgjerrig.

Hehe... jeg har alle Olsenbanden-filmene.

Jeg er født den første april i 1815. Bare to måneder før slaget ved Waterloo. Så den husker jeg ikke mye til, gitt. Jeg føler meg litt snytt for akkurat den krigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf T:

Det er så forferdelig trist at folk bare graver frem dritt om politiet og ikke roser dem for alt det bra dem utretter. Og på hvilket grunnlag? Folk har da bare seg selv å takke for ublide møter med politiet.

Nei Otto.

Jeg har blitt stoppet to ganger uten å ha gjort noe som helst ulovlig.

Den ene gangen holdt jeg fartsgrensen, men ble stoppet med blålys for å ta promillesjekk ( og ja, jeg kjørte ikke vinglete ;) )

Den andre gangen hadde jeg parkert, og sto utenfor og pratet med en bekjent. Da stopper en politibil med 4 stk, og de tar bankkort, førerkort og vognkort og noterer opplysningene.

De sjekker til og med bilen min innvendig og spør hva jeg skal bruke jekken til(!).

Jeg setter pris på at politiet tar fyllekjørere, men de er uhyre plagsomme og kontrollkåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Alltid må du prakke NED på folk som sier noe..hvorfor det egentlig? for å føle deg selv bedre?

Han har et poeng, Otto.

Selvom du har mange innlegg og er en "veteran" gir ikke dette deg noen tillatelse til å rakke ned på alle andre og hva de gjør. Dette setter deg ned på samme nivå som rdl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår