Gå til innhold

Flatt jern forbi politiet...

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Ja, kan diskuteres den der gromit.. Jeg spiller alltid med og legger meg flat, men de kommer alltid med boten selvom, da får de høre det, men på en slik måte at de bare må svelge det:)

F.eks, mens han skriver boten så spør jeg om han mener han gjør noe godt for samfunnet, om han mener dette gjør ungdomsbilen min tryggere, om han kan låne meg penger til nye bremser og dekk til vinteren, og ikke misnt hvorfor de har kontroll på en folketom strekning.. Fikk ikke svar på noe av det. Men han sjeket dekkene mine:)

Var gøy å gi flatt jern så dumpventilen skreik etterpå og purken ble stående i røyken fra den ødelagte turboen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja.. De er jo som regel greie selv om de må skrive bot.. Får du bot har du som oftest fortjent den. Jeg sier som oftest for det finnes alltid tilfeller der det ikke er det så folk ikke begynner å grine for jeg av en eller forferdelig grunn glemte å ta med deres tilfelle når jeg sier noe.. Min stesvigerfar( Ganske vanlig nå for tiden) ble klokka inn i 185 i 80 sona for lenge lenge siden.. Klarte så vidt innbremsinga og når han veiva ned ruta så ga han politimannen førerkortet og sa "Værsågod. Her har du kortet.. Ta det du". Politimannen nesten flirte og var veldig hyggelig sa han.. Uansett så ble resultatet 21 dager med pallespikring. Men sur på purken av den grunn? Nei det var han ikke.. De gjorde bare jobben sin dem sa han..

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gromit

Tja.. De er jo som regel greie selv om de må skrive bot.. Får du bot har du som oftest fortjent den. Jeg sier som oftest for det finnes alltid tilfeller der det ikke er det så folk ikke begynner å grine for jeg av en eller forferdelig grunn glemte å ta med deres tilfelle når jeg sier noe.. Min stesvigerfar( Ganske vanlig nå for tiden) ble klokka inn i 185 i 80 sona for lenge lenge siden.. Klarte så vidt innbremsinga og når han veiva ned ruta så ga han politimannen førerkortet og sa "Værsågod. Her har du kortet.. Ta det du". Politimannen nesten flirte og var veldig hyggelig sa han.. Uansett så ble resultatet 21 dager med pallespikring. Men sur på purken av den grunn? Nei det var han ikke.. De gjorde bare jobben sin dem sa han..

Den boten jeg refererte til var på en folke og biltom vei................. hvis det er å gjøre jobben sin, så har de en temmelig fucked up jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Du kan så si.. Men det er deres oppgave å gjøre det.. Kan jo gi et tilfelle.. Ved en fjellovergang litt lengre oppi høgget der jeg er fra.. Så hadde de promillekontroll i over 6 timer å det ikke kom en eneste bil.. hehe.. Får håpe de tok med nok termoser med kaffe :D Litt tull det siste, men det er deres jobb.. uansett hvor meningsløs den er.. Tror ikke de følte det selv som meget meningsfylt å sitte midt oppå et kaldt å surt fjell i 6 timer for å ha en promillekontroll uten å stoppe en eneste bil...

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidlund

greit å gjøre jobben sin, men det får da for anger2 være måte på! Jeg sto i en liten evighet og krangla om lappen fordi en kompis hadde hodet halvveis ut ruta i 4-5 km/t. Da er de flinke til å gjøre jobben sin.

Jeg og lurer på alderen til Otto. Gjetter på tett rundt 30, jeg. Lage en poll...?

Han har vel skrevet tidligere at han har hatt lappen i 12 år elns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ler jeg! Otto beskylder folk for å komme med usannheter! Har vel ikke akkurat dokumentert alle påstandene sine selv heller!

Hva politiet og deres gjøren og laden angår så klarer vel de fleste å stå ut med å bli stoppa hele tiden for noe som i høyden kan kalles bagateller! Men hva som da blir helt feil er at vi daglig leser at politet ikke kan rykke ut pga ressursmangel når det faktisk er snakk om kriminalitet, og de høye herrer i etaten stadig maser om mer penger! Noen burde hviske ordet prioritering i øret på dem!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

hva faen snakker du om? Ringte onkel? Jeg er ikke noen tyster, i motsetning til blant annet turbo2.

Å kalle noen en drittsekk uten å ha pratet med personen er jo ganske morsomt.

Oi, forveksla deg med RDL.. pga diverse likheter..:D

Har lest ENDEL poster her inne , og må nok si at du i min verden kvalifiserer til en ekte *edited*. Kjenner du alle du har kalt slike ting her inne?:rolleyes: Ræva mi ler ;) Kunne vært artig å tatt en prat med deg irl, seriøst :o

Forvrig er jeg enig med flere andre, når dere mener man bør være ydmyk og ikke eplekjekk.. Har sluppet lett unna flere ganger på det, senest på torsdag 23/10..

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig mondeo.

Å angående å være frekk mot politiet... skulle en politimann stoppe meg å ha vennlig tone mot meg, vil jo han få vennlig tone igjen fra meg. Men her i forrige helg da det regna, ble jeg stoppa fordi han hadde "hørt" meg sladde. (det hadde jeg absolutt ikke), og første setningen hans til meg var "har du adferdsproblemr i trafikken?", da blir jeg jæævla provosert å når han sier han har "hørt" en bil burne, men ikke sett det, og jeg visste det ikke var meg skjønte jeg jo at han bare hadde tatt første å beste rånebil for å drive med skremselspropagande da blir jeg møye irritert å var så frekk jeg bare klarte uten å gjøre noe ulovlig ;)

men som sagt.. er han vennlig mot meg er jeg det mot meg, men jeg har enda ikke opplevd politimann med vennlig tone mot meg (eller venna mine).

politiet burde kanskje prøve å bli "venner" med ungdommen ikke bare provosere dem...... bare en tanke.....!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by STROSEK 911

Oi, forveksla deg med RDL.. pga diverse likheter..:D

Har lest ENDEL poster her inne , og må nok si at du i min verden kvalifiserer til en ekte drittsekk. Kjenner du alle du har kalt slike ting her inne?:rolleyes: Ræva mi ler ;) Kunne vært artig å tatt en prat med deg irl, seriøst :o

Forvrig er jeg enig med flere andre, når dere mener man bør være ydmyk og ikke eplekjekk.. Har sluppet lett unna flere ganger på det, senest på torsdag 23/10..

Hvem har jeg kalt drittsekk her inne?

Jeg mener at man bør motarbeide politiet på alle mulige måter, og har sluppet greit unna med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud åssen går det ann??????

ASCONA OG OTTO burde seriøst betalt ekstra fordi de tar opp alt plassen på forumet her med kverulerende dritt.......

Er det ingen her som har interesse av av dette pisset......det ekke en motorvei.....bla bla det er lov å legge om til vinterhjul når som helst(NOE DET IKKE ER....dispansasjon fra vegvesen/ politi) dette utalte dem speisielt på nyhetene at de skulle gi nå p.g.a kulden

Dere er på vei til å ødlegge hele forumet her......Finner ikke en tråd uten at noen klarer å ødlegge det....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår