Gå til innhold

Bilde av deres E-klasse W210/S210

AUGU

Anbefalte innlegg

takker.

Er nokk ikke orginale BRABUS felger, men er en av de bedre kopiene av de. Har nesten ikke sett noen flere som har disse kopiene i 9 og 10x19, de fleste blir laget i 8,5 og 9,5x19.

Hvor handlet du dem ifra? Send gjerne på PM :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte disse nye oss en jeg kjenner i sverige, han klarte å skaffe ett siste parr av disse som er 9 og 10x19.

Men gummihuset.se har så å si de samme felgene bare 8,5 og 9,5x19

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 10 months later...

Har egentli ikke peiling hvor mye hk det kan være, men merker at jeg har fått sykt mye mere dreie moment:)

Har akset fra en 2005 Audi S3 å en saab 9000 turbo, da har vi begynt fra stille stående og kjørt ut tredje gir.

Men ladder jo bare 0.4 nå, skal justere det til 0,7 0,8 når jeg får montert den nye bensin trykks regulatoren jeg har liggende.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentli ikke peiling hvor mye hk det kan være, men merker at jeg har fått sykt mye mere dreie moment:)

Har akset fra en 2005 Audi S3 å en saab 9000 turbo, da har vi begynt fra stille stående og kjørt ut tredje gir.

Men ladder jo bare 0.4 nå, skal justere det til 0,7 0,8 når jeg får montert den nye bensin trykks regulatoren jeg har liggende.

det er jo bra det. bare hold den så clean som mulig så den ikke får for mye japsepreg etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så rått. Handlet meg faktisk w210 etter jeg hadde sett på denne tråden i fjor. Får nye felger om 2 dager. Hvor kan jeg få tak i "putene" og hvor lønner det seg å handle dem h&r fjærene ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider