elfundo Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Første post på min nyinkjøpte -89 Corrado :) Jeg får ikke sjekket verdiene gjennom kjørecomputer. Har fulgt beskrivelsen her på forumet, med å starte bilen, holde inne knappen, slå av bilen, starte bilen, slippe knappen og trykke en gang til. Fikk låne en ladetrykksmåler på verksted, og koblet den som de gjorde på "Tech Talk" videoen på YouTube. Ga ikke utslag i det hele tatt. Det som skilte den fra videoen, og den jeg lånte var at det ikke fantes noen ventil som skulle være åpen på måleren når man startet bilen. kan man koble in måleren på andre plasser? Fint om noen også kunne poste bilder på hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Fikk måleren til å gi utslag. 0.2 bar ved 7000 omdreininger :( Kan det være noe å overhale? Ser man det hvis man skrur G-lader fra hverandre? Ser ut som "katta i sekken". Selger sa at lader var overhalt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Fikk måleren til å gi utslag. 0.2 bar ved 7000 omdreininger :(Kan det være noe å overhale? Ser man det hvis man skrur G-lader fra hverandre? Ser ut som "katta i sekken". Selger sa at lader var overhalt..... du er vel ikke den første som har gått på nyoverhalt g-lader salgs trikset. prøv å kontakt poloclassic om det der. han har temmelig god peil på detta Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 neeeeeida, trenger ikke å være lureri, bare litt lite komplett montering tenker jeg. Gå over slanger og rør og slikt. Kan være en STOOOOR lekkasje vet du ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Har sprayet med startgass over alle slanger og skjøter uten at turtallet gikk opp. Har ikke sjekket med spjeldene, men vet ikke hvor mye de har å si. Høres og ut som om motorfeste eller puter er ødelagt. Begynner etter hvert å bli en pen liste å fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Det er desverre slik at det finnes mange dårlige eksemplarer av Corrado for salg. Bilene er hardt kjørt og ikke tatt vare på, så selges dem til slutt til en lykkelig ny eier. Har sagt det før...Det kan være dyrt å kjøpe billig Corrado. Men få noen som har greie på Corrado til å se på bilen. Det er ikke sikkert at det er så ille alikevel. Lykke til videre med en av 90-tallets cooleste biler. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elfundo Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hadde vært kjekkt hvis noen med erfarenheter med Corrado kunne ha kikket på sånne biler. Sikkert andre som vil ha hjelp med samme problemer. Virker ikke som "vanlige" verksted har peil på G60 laderen. Hadde vært kjekkt å vite hvis det lønner seg å reparere, eller selge den i deler........:( Ser jo at det er et par karer her som kan Corrado, bla annet Polo. All hyllest til dere som bruker tid på sånne som meg :) , men vil jo ha bilen til å gå som den skal så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 jeg skrev opp en måte å sjekke bilens motor og div på en tråd her.. Sjekk tråden til BMW Mpower.... Der er det skrevet noe av meg...."Basic" heter innlegget. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har du bilder av bilen, så kanskje noen av oss kan kjenne den igjen? Forresten velkommen til "nyoverhalt g-lader klubben" :D er der selv, for andre gang hehe ;) Godt jeg har en turbo corrado i tillegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg