Gå til innhold

Ladetrykk

Ranger emnet

elfundo

Anbefalte innlegg

Første post på min nyinkjøpte -89 Corrado :)

Jeg får ikke sjekket verdiene gjennom kjørecomputer. Har fulgt

beskrivelsen her på forumet, med å starte bilen, holde inne knappen, slå av bilen, starte bilen, slippe knappen og trykke en gang til.

Fikk låne en ladetrykksmåler på verksted, og koblet den som de gjorde på "Tech Talk" videoen på YouTube. Ga ikke utslag i det hele tatt. Det som skilte den fra videoen, og den jeg lånte var at det ikke fantes noen ventil som skulle være åpen på måleren når man startet bilen.

kan man koble in måleren på andre plasser? Fint om noen også kunne poste bilder på hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk måleren til å gi utslag. 0.2 bar ved 7000 omdreininger :(

Kan det være noe å overhale? Ser man det hvis man skrur G-lader fra hverandre?

Ser ut som "katta i sekken". Selger sa at lader var overhalt.....

du er vel ikke den første som har gått på nyoverhalt g-lader salgs trikset. prøv å kontakt poloclassic om det der. han har temmelig god peil på detta

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre slik at det finnes mange dårlige eksemplarer av Corrado for salg.

Bilene er hardt kjørt og ikke tatt vare på, så selges dem til slutt til en lykkelig ny eier.

Har sagt det før...Det kan være dyrt å kjøpe billig Corrado.

Men få noen som har greie på Corrado til å se på bilen.

Det er ikke sikkert at det er så ille alikevel.

Lykke til videre med en av 90-tallets cooleste biler.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekkt hvis noen med erfarenheter med Corrado kunne ha kikket på sånne biler. Sikkert andre som vil ha hjelp med samme problemer. Virker ikke som "vanlige" verksted har peil på G60 laderen. Hadde vært kjekkt å vite hvis det lønner seg å reparere, eller selge den i deler........:(

Ser jo at det er et par karer her som kan Corrado, bla annet Polo.

All hyllest til dere som bruker tid på sånne som meg :)

, men vil jo ha bilen til å gå som den skal så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider