bjorke Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Når vi prøver å spille 2-player på GeneRally blir den ene kontrollen klikk, det virker som om hvis 2 spiller på sammme tastatur, så blir kontrollene herpa. Kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Problemet ditt er at tastaturet ditt ikke klarer å sende fra seg informasjonen om dine taste trykk fort nok. Det blir en flaske hals rett og slett. Er det ps/2 tastatur (nei ikke playstation 2 nei) du har eller har du USB tastatur? kommer på 2 kjappe løsninger på dette, 1. kjøp deg USB tastatur... 2. Skru opp hastigheten som pcæn din tar i mot tastetrykk på... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Har ps/2 tastatur...hvordan skrur jeg opp hastigheten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Lord Gryphon Er det ps/2 tastatur (nei ikke playstation 2 nei) lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Tja si det. Det vet jeg faktisk ikke, har aldri hatt det problemet selv. Men jeg skal se om jeg ikke kan finne ut av det.... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg