christine90 Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 er det noen her som har erfaring med tyske ebay? jeg har funnet felger som jeg vil importere, men klarer fader meg ikke å registrere meg å diverse der. hvordan gjør jeg det? noen her som importerer fra tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Du kan registrere deg på ebay.com eller ebay.co.uk får logget inn på tyske ebay da.. angående kjøp så er det bare å sende selgern en mail og høre om han vil sende til norge Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg har kjøpt litt fra tyske ebay, og det virker som om frakten fra Tyskland tar noe lenger tid enn f.eks. England. Mulig det bare er meg som har vært uheldig. Bortsett fra det skal det ikke være noen forskjell mellom "ebayene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 så lenge selgeren sender med firma som fedex, ups osv så går frakten relativt fort, og du får sporingsnummer som du veldig detaljert følger med på pakken på vei hit. Når det gjelder registrering så har jeg vært borti flere som har hatt problemer med det, men det er bare å prøve på ebay.com .de .co.uk .nl og se om du får det til der. Jeg har bestilt masse fra ebay.de, og det har hver gang gått veldig bra. Men du må huske at varene blir fortollet og du får mest sannsynlig en fakture med toll/moms fra transport firmaet som ups, fedex etc noe etter du har mottatt pakken. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg syns ebay.de er genialt! Shopper der istedet for .com eller .uk anyday! Geniale, effektive tyskere som sender pakken idet du snuser på Kaufen-knappen. Småpakker er i Norge på 3dager. Større tar maks 5-6dager. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Min erfaring er helt den motsatte. Tyskerpakket sitter gjerne og venter både to uker og to måneder før de i det hele tatt gidder å sende. Engelskmennene sender jo før man rekker å si afternoon tea. Uansett er ebay (om det nå er .co.uk eller .de) geniale saker for å få tak i ting man trenger og ikke trenger for en billig penge. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Litt delte erfaringer tydeligvis.. Når jeg kjøpte Eibach-fjærene til Puntoen gikk det nok tid til at jeg til slutt ble utålmodig og spurte etter sporingsnummer. Det skulle de passe på for meg, var svaret jeg fikk. Da ble nervene litt anspent, men alt gikk bra til slutt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Kjøpte noe på ebay.de og det gikk rimelig smertefritt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 funker bra med ebay.de men til tider tregt å få pakker.. alt fra 14dager til 2mnd.. England er kjapt som faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 kjøpte noe greier på tysk ebay her forrige uka.. trur det var onsdagen elns.. på mandagen som var nå kom pakka.. 12KG stor som et fjell (4 dempere golf II) gikk bra fort! dog velger jeg kun og handle av selgere/forhandlere som bruker paypal! ble forøvrig sendt via UPS! kom på døra 30 euro i frakt bare Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christine90 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 takk for svar alle sammen.. å alle erfaringer! jeg har ingen erfaring med ebay what so ever, så får tro det går smertefritt. har bare funnet felgene jeg vil ha på ebay.de, men jeg skjønte ingenting av registreringa. så jeg prøver å registrere meg på den engelske i stedet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg