Gå til innhold

Daniils VW Golf II GTi 8v!

Ranger emnet

Daniil

Anbefalte innlegg

Det er faktisk en vesentlig forskjell på hønsenetting satt på en orginal golf grill, og en som er laget i helplast, noe denne er. Grillen er lakkert i samme farge som bilen, og alt er i ABS plast. Er enig at grillen ikke tar seg best ut på bilde, men når jeg får på panserforlengeren, ser fronten tamt sexy ut, syntes jeg hvertfall.

Grunnen til at jeg valgte en litt annen front, er fordi 99% av alle andre golfer har den standard kamei fronten, med list på toppen. Ja, er sexy det og, men ville prøve noe nytt. Min forrige Golf så slik ut:

242916_1_full.jpg

Så derfor denne gangen, prøver jeg litt andre ting :)

Er fortsatt masse som gjenstår med bilen.

Om noen har noen kule ideer til basskasse og hatthylle løsning bak (Skal ikke ha speakers i hatthylla, og den skal være "åpen"), så hadde det vært konge. Trenger litt inspirasjon. Det blir x2 12" med magnete vendt utover, baki og en svær forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forresten akkurat merke til at jeg hadde skrevet feil url til komplett bildegalleri. Redigerte det nå, men urlen er altså:

http://www.mementoguild.com/galleri

Tydligvis ikke så mange som har vært inne på den linken, siden ingen har påpekt det:)

Kommer til å komme flere bilder av bilen så fort det kommer skilter, interiør, høyglanspolering av den nye lakken, ny hissig bakfanger med skiltplass etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått skilter på bilen. Det var utrolig digg:) Fikk også godkjent 1 arms visker uten tuv papirer (glemte dem), så tydligvis hadde han på biltilsynet en bra dag :)

Kommer med fler bilder etterhvert som nytt interiør etc kommer inn i bilen. Digg å få kjørt golf igjen ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å få meg bakluke med vipp. Har hørt mange forskjellige ting om hvem takluke jeg burde sette på osv, men har aldri fått noen konkret svar.

Kan noen som har gjort dette før, fortelle meg litt? Må man borre og kutte i noe, passer dem rett over osvosv. Er det med glass, eller lakkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takluke fra Audi 80 skal passe rett over, denne har vippefunksjon.

Har ikke prøvd selv, så dette er kun det jeg har lest.

Muligens takluker fra Golf III passer over? Må måle osv, har ikke funnet noe om det på nettet. De har jo glass-takluker på noen modeller, noe Audi 80 ikke har såvidt jeg vet (correct me if i*m wrong)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...