Gå til innhold

A4 (b5) tar inn vann :S

Ranger emnet


Meling-

Anbefalte innlegg

det pleier som regel å renne inn på samme siden som cupe filtere sitter. men det kommer nok inn litt vann over alt hvis vannkassen blir full. har også sett noen som det lekker vann inn via døra. hender dreneringen i døra blir tett og at plasten på innsiden dørtrekket løsner slik at vannet renner ut å ned på gulvet i stede.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problem med min A4 B5 avant jeg hadde for ett år siden, hele fører siden var fylt med 30 liter vann. Grunnen til at det skjedde meg (tror jeg) er det ene hølet hvor man kan trekke ekstra ledninger igjennom. så trodde alt ordna seg når jeg tetta det. men det slutta ikke å renne inn vann, mulig jeg ikke fikk det tett, men brukte både den originale proppen, silikon å en spesiel fuge lim rundt. men vått blei det like fordømt. blei dritt lei å solgte'n. Sete sitter bare i 2 skinner med 1 skrue bakerst p begge skinnene. pluss en splint i den greie du vipper opp for å skyve sete bak/forover. å ledningen til sete varmer visst du har. Men teppet kan være litt vrient, enkleste måten er å skjære ett pent snitt laft på teppet i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

har nå demontert HELE int. og i vannkassen har jeg spylt rent alt. tetta rundt alt av kabler og pakninger med silikon. men kommer fortsatt inn vann. Kommer inn helt inne i høyre hjørne når du står forann bilen og ser på den. Er noe der som ikke er tett. Men hva? har hørt noe om at sveisene faktisk kan gå opp litt? hvordan kan jeg finne ut dette? Noen som tørr anslå noen pris å få dette fiksa på versted vist jeg leverer den uten noe int. og har tatt av frontfanger og venstre framskjerm?

- Audi A4 Avant 1.8T 96 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår