plagsom Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hva som er feil? Skjønner ikke en dritt når det kommer til motorer. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Litt større sjangs for å få vettuge svar hvis du gidder å beskrive problemet ditt litt bedre. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plagsom Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 den tikker fra motorrommet. vet ikke om noen annen måte å forklare det på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Så nå vet vi altså at bilen høres ut som en bombe FØR den smeller. Det er jo et fremskritt. Det kan også være en fordel å fortelle hva slags bil/motor det er. Lenge siden du byttet olje sist? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Pass på. Kan være snakk om en bilbombe her. Ring Bombeteknikere! Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 sett bilen på verksted... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Klipp over den røde ledningen, det funker alltid på film.. Og i en bil har du mange røde ledninger du kan velge og vrake utav :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hva som er feil? Skjønner ikke en dritt når det kommer til motorer. ? Jeg har heller ikke så mye greie på biler, men jeg hadde det samme problemet med bilen min en gang... Da hjalp onkelen min, som har skikkelig bra peiling på biler, meg med å undersøke om flensedysa som skal justere trykket mellom veiva og luftfilteret var riktig innstilt. Det var den ikke, men etter at han hadde strammet den og sandblåst dyseåpningen, forsvant den helvetes tikkelyden. Du kan jo prøve det ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det kan selvfølgelig også være Johnson-staget som er slitt/bøyd Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blinklys olje? hørt om det? :angelsmili: Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blinklys olje? hørt om det? :angelsmili: Ja, jeg fant påfyllingen for blinklysolje på min bil. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 kan høres ut som du trenger å stramme stempelet. fort gjort det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ventilbanking? Få den på verksted :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 er sikkert motoren din som har fått influensa. spray innpå med 20liter nesespray rett neddi motoren så blir det sikkert stilt. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 nææ.. jeg trur ene stempelet ditt har løsna, og forflytta seg bak i bensintanken via returrøret. så når du kjører i humper osv vil du høre en bankelyd :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg