Gå til innhold

Hvor kjøpe Bil deler til Chrysler Stratus 97 mod?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg trenger bremse skriver, bremserør, Men kan noen svare meg på hvorfor på nesten alle sider Stratus ikke står oppført som deler? skulle tro det het noe annet der borte?

Det er nesten bare i norge den heter Stratus... I Nesten alle andre land er det Chrysler Cirrus og Sebring... Dodge Stratus... Og Plymouth Breeze... Men alle er samme bil bare med forskjellige logoer :wonder:

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Det er nesten bare i norge den heter Stratus... I Nesten alle andre land er det Chrysler Cirrus og Sebring... Dodge Stratus... Og Plymouth Breeze... Men alle er samme bil bare med forskjellige logoer :wonder:

Kom brått og gæli over dette, og må korrigere litt...

Har hatt både stratus og sebring fra før 2000 og måtte leke skikkelig detektiv for å finne ut forskjeller.

Sebring coupe = Dodge Avenger = amerikansk lisensprodusert "forlenga" mitsu eclipse.

Stratus = Sebring Sedan = Breeze = Cirrius = "amerikansk" platform med masse mitsu produkter.

Stratus cab og sebring cab ser ganske like ut, men har annen platform enn sedan, og mye mere mitsu produkter på sebring enn på stratus.

Ikke noe problem med deler fra amerikanske deleleverandører, jeg har gode erfaringer fra Stolen og Pfoenix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom brått og gæli over dette, og må korrigere litt...

Har hatt både stratus og sebring fra før 2000 og måtte leke skikkelig detektiv for å finne ut forskjeller.

Sebring coupe = Dodge Avenger = amerikansk lisensprodusert "forlenga" mitsu eclipse.

Stratus = Sebring Sedan = Breeze = Cirrius = "amerikansk" platform med masse mitsu produkter.

Stratus cab og sebring cab ser ganske like ut, men har annen platform enn sedan, og mye mere mitsu produkter på sebring enn på stratus.

Ikke noe problem med deler fra amerikanske deleleverandører, jeg har gode erfaringer fra Stolen og Pfoenix.

Ja det vet jeg :) Men jeg bare tenkte jeg skulle gjøre det litt enklere for han og finne deler... Så det beste er og søke etter Chrysler Cirrus isteden for Chrysler Stratus :hellothere:

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei igjen.. hvis jeg søker på Auto Parts Fast at RockAuto på Chrysler stratus "CIRRUS". Får jeg dette til svar:

CIRRUS LX

2.4L 2429cc 148cid L4 MFI (X) [EDZ] RSS Feed

2.5L 2497cc 152cid V6 MFI (H) [EEB] RSS Feed

Min er en Chrysler Stratus 97 LE 2.0 sikekr på at dette er rett?

trenger litt hjelp her tror jeg hehe.. Takker for de som gidder å svare!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. hvis jeg søker på Auto Parts Fast at RockAuto på Chrysler stratus "CIRRUS". Får jeg dette til svar:

CIRRUS LX

2.4L 2429cc 148cid L4 MFI (X) [EDZ] RSS Feed

2.5L 2497cc 152cid V6 MFI (H) [EEB] RSS Feed

Min er en Chrysler Stratus 97 LE 2.0 sikekr på at dette er rett?

trenger litt hjelp her tror jeg hehe.. Takker for de som gidder å svare!:)

Jeg er ikke sikker på om det er riktig men om du søker på

Auto Parts Fast at RockAuto

CHRYSLER, 1997mod, SEBRING LX og så 2.0L 1996cc 122cid L4 MFI (Y) [ECF]

DODEG, 1997, STRATUS og så 2.0L 1996cc 122cid L4 MFI © [ECB]

PLYMOUTH, 1997, BREEZE og så 2.0L 1996cc 122cid L4 MFI © [ECB]

Kan være det er feil men tror det skal være riktig :hellothere:

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...