markus1 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har ikke meguiars en såkalt polish for bruk til utstilling,som gjør at bilen blir extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemt blank.Noen som vet hva den heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Show car glaze Mg07 Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Noen som har erfaring med handel fra autogeek?Bra eller dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Helt ok for meg ivertfall, tokk litt tid før jeg fikk varene men veldig behjelpelig kundeservice. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Kan du si cirka antatt leveringstid?Er det mye i frakt?Det beror vel litt på vekta vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 ca 1.5 uke hvis du betaler med visa, og godkjenner shipping rate fort! Kan gå på en uke også. Du får frakt rate som du må godkjenne etter du har bestilt. Hvis du syns det blir for dyrt, så godkjenner du den ikke. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Takk for opplysningen Pirex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg har bare gode erfaringer med dem, og super service.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Men jeg skjønner fremdeles ikke helt hvorfor AG er så langt tilbake i steinalderen når det gjelder beregning av frakt pris, de fleste webshop som finnes i dag har jo direkteberign av mål/vekt slik at man nettop skal slippe å vente ekstra. Ellers så fremstår AG som en kjempe bra webshop med masse snadder :) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg