Gå til innhold

B230ft motor i en 76 modell 242

Ranger emnet


Joakim_

Anbefalte innlegg

vet ikke om det går å koble det på batteriet, men skulle tro det.

Koble en ledning fra batteriet DIREKTE på + på coilen og prøv igjen du ;)

Men som sagt, tror det er sikring 4 fra bunnen, den som går til blinkereleet (angående den blå og gul/røde.. også må du ha koblet den gul/blå på starteren..

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den coilen som sitter i bilen er ifra F motoren, men jeg fikk ikke gnist ifra den, jeg prøvde en jeg hadde i garasjen,da fikk jeg gnist,men dette er ganske sikkert en forgasser coil, så da får jeg prøve å få tak i en annen coil og en tennignsmodul i morra så lenge jeg har fått til strøm på de riktige plassene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg får ta det til helgen,har en mistanke om noe slik på min å,så lenge jeg er ganske sikker på at alt et andre er i orden,jeg må få ut en knekt bolt av blokka også så.

Jeg jobber oppi trysil hele uka så jeg får bare glede meg til helgen igjen..Takk skal dere ha dere som har hjulpet meg med dette så langt. :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jammen motoren i gang, jeg tok sprettet opp hele ledningsnettet,midt inni der var det to ledninger som hadde brent seg sammen,.jeg satte det i sammen igjen å bilen startet.

 

Det som jeg nå hadde tenkt var å bytte dashbord i bilen,å i den forbinnelse lurer jeg på hva som er gjort av dere når dere har skiftet dashbord ifra gammelt til nyere type i volvo`n deres.

Skifter dere hele greie med ledninger å alt eller? jeg har en 89 modell delebil som jeg hadde tenkt å flytte over deler ifra. passer dette rett over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår