Crusty Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hei. Lurer på om noen av dere har erfaringer med Eyquem F3+1 tennpluggene fra Biltema? Siter Med vennlig hilsen Crusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 dårlig erfaring jeg.. motoren kuttet og fusket... Fikk bedre gange med orginale plugger.. og fuskinga var borte.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Kjører equiem plugger på volvoen nå. Null tull med de. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Siden det er en sliten Volvo,merker du kanskje ikke forskjellen ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Siden det er en sliten Volvo,merker du kanskje ikke forskjellen ;) Bilen er sliten, men motoren er ganske ny :) En tennplugg er ærlig talt ganske simple greier. Og intil noen motbeviser meg, vil jeg påstå at en tennplugg fra en produsent er vel så god som en anen. Til sist, tennpluggene er omtrent det som er enklest å skifte på en hvilken som helst bil. Prøv dem, og meld tilbake på forumet. Er biltema-pluggene dårlige, kan du jo altids bare bytte de ut. Koster ikke mange kronene.. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 bruker biltema plugger på bilcross bilen.. aldri slått et feilslag for meg hvertfall. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 har brukt det tidliger på min volvo. har ikke vert noe problem det nei. vis motoren fusker ved bruk av biltema plugger som er til den motoren er det sansynligvis noe mer som er galt også Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Så skal vel sies at volvo motorer ikke akkuratt er så overfølsomme. Om ikke det er turbo motor som lader mye. Da er riktig plugg/plugg åpning veldig viktig... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Så skal vel sies at volvo motorer ikke akkuratt er så overfølsomme. Om ikke det er turbo motor som lader mye. Da er riktig plugg/plugg åpning veldig viktig... Kjører min på 0.8-0.9 bar, med biltema plugger. Men ymmv, bytt plugger og finn ut. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Enkelte biler skal holde seg unna biltema plugger. Det koster ikke så mye mer å kjøpe noen plugger fra litt mer kjente leverandører. Ta å kjøp noen gode plugger for å se om det hjelper. MVH Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Kjøp orginal plugger. Og har du Bosh tenningsanlegg så kjøp bosh tennplugger... Kjører svindyre platina plugger på min, funker som faen. Satt nye plugger fra biltema på mutterns 518 og begynte det å fuske litt på lavt turtall. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granadaråner Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 min volvo fusker noe helt sjukt når det er kaldt med biltema pluggene, men med NGK-plugger så fungerer den som en klokke. Siter Volvo 240 B23AK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Biltema plugger har jeg lite erfaring med, men det tråstarter spør etter er jo Eyquem plugger de selger på biltema ikke biltema plugger og Eyquem er jo orginal montert på mange franske biler.... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 traction: Jeg tar sjansen på å fornærme deg ved å påstå du ikke har god kjennskap til tennplugger. Platina er ikke laga for å gi bedre gnist. De er laget for å vare. Koster fem ganger så mye som kobber, og varer fem ganger så lenge som kobber. Kikka for moro på et OEM pluggsett hos Volvo da jeg var innom etter noe annet. Sto Made in France på de gitt. :D Ellers spiller det ingen rolle om du kjører OEM varer som Eyquem, Beru, KYB eller Trico på Kjøkkentema og Mekonomen eller "orginalt". Jeg har kjøpt SKF hjullager i fin, dyr kartong med Peugeot-logo og betalte hundre kroner ekstra for det. Følte meg litt lurt da ja. Forøvrig vet vi jo ikke hva Eyquem F3+1 er for slags pluggger og hva de er ment å brukes til. Kan jo være nok at pluggen er for kald eller varm. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Jeg bruker Eyquem plugger når jeg mapper 16vT og Corrado G60. Funker fint det, og ikke så nøye om de går litt for fett og ødelegger pluggen. Koster jo ikke mer enn litt over 20kr stk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg