alvelino Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Bilen "hakker" veldig mye. Turtallet synker drastisk å bilen slår seg av under kjøring. Spesielt når jeg svinger. Når bilen står i ro å jeg har max ratt-utslag til høyre eller venstre så detter turtallet til fra 1200 omdreininger til 200 å motoren slår seg av. Den går ujevnt av og til når den står å bakker. Hva kan feilen være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopadopa Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bilen "hakker" veldig mye. Turtallet synker drastisk å bilen slår seg av under kjøring. Spesielt når jeg svinger. Når bilen står i ro å jeg har max ratt-utslag til høyre eller venstre så detter turtallet til fra 1200 omdreininger til 200 å motoren slår seg av. Den går ujevnt av og til når den står å bakker. Hva kan feilen være? Min hakket og fælt i sommer problemet var at den trakk falsk luft mellom luftfilteret og innsugsmanifolden, kansje det også er problemet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg