Gå til innhold

Feil med registerreim på b230 motor..?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Du ser ikke på merkene på det store reimhjulet som står ytterst vel? det til viftereim osv?? Regner med du gjør det. Men på det lille hjulet, på innsiden av det store, er det ei plate forran å bak (eller var det bare bak?), på den plata er det et lite hakk. det er dette hakket som er merket:) Håper jeg gjorde meg forstått nå.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på merket som er på hjulet til reimene som driver dynamo og vannpumpe ja.. Er jo der merket skal være vel..? Er ihvertfall sånn på alle de andre motorene jeg har sett på.. Er bare et lite hjul innafor reimhjulet. Det har ei plate foran og bak. Men dette hjulet ser man ikke når reg.reimdekslet er på.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på merket som er på hjulet til reimene som driver dynamo og vannpumpe ja.. Er jo der merket skal være vel..? Er ihvertfall sånn på alle de andre motorene jeg har sett på.. Er bare et lite hjul innafor reimhjulet. Det har ei plate foran og bak. Men dette hjulet ser man ikke når reg.reimdekslet er på.

Stemmer det. Har alltid måtte demontert dette dekselet på mine motorer da det merket på store reimhjulet ikke stemmer i halvmørket:)

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er jo ikke rett det vel? Alle mine andre motorer har hatt merket på rett plass.. :p

Altså på reimhjulet..Er jo et merke i dette reimhjulet også, men det er jo helt feil plass enn det skal være..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider