Blanklaks Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hei bilen til fattern en 190e 2.3 89mod går og fjusker noe forferdelig så jeg tok en titt på den i dag og fikk se at det manglet en vakumslange,den skal sitte på innsugsmanifoylen rett ved siden av gass spjeldet,men hvor skal den andre enden av vakumslangen sitte? jeg finner det ikke veldig takknemelig for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 trur den skal til bensintrykksregulatorn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 hei hvor finner jeg denne bensintrykksregulatorn da har leita og leita men finner ikke no sted hvor det kan kobles til no vakumslange ifølge fattern er det når bilen begynner og dra tungt at den begynner og nøkke noe forferdelig har plugget igjen der vakumslangen skal inn på manifoylen men det hjalp ikke no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 den står i mellom insugsrøret til 1 og 2 syl, 15 cm bak fordeleren sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 er en vakumslange der ja men den går inn på oljedamp slangen mellom toppdeksel og luftfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 det er nok rett når jeg tenker meg om :O kansje den vacumslangen skulle til en termostyrt vacumbryter oppe ved termostathuset istede da. sjekk denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nei ikke det heller, den går til undersiden av insugsmanifoylen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ingen som hvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg