RizoR Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hello ;) Jeg kjøpte en Elektrobil og fikk den igår, Jeg måtte bygge den selv, her er noen Bilder: Pakken ;) Alle Delene som Fulgte med ;) Bodyen til bilen Felgene/Hjulene Lets get Started Motoren på plass Installerer RWD Installerer FWD Alt Elektronisk på Plass + Demper og Hjul Begynner å Klippe Bodyen Fester Frontlysene og Baklysene på Bilen Ferdig Med Frontlysene ;) Tester Bak Resultat Lakkerte igår bestemte meg forsvart farge :) Resultat: Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 skal den ikke lakkes? Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Joda, Men Har ikke Spray :S Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xon92 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 nice:D Du må legge ut bilder av bilen når du er ferdig :Ddamndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hva Tror dere? Hvit med Carbon Panser? eller Svart og Rødt? Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvit med carbon ;) Er dette den du får på hobbyland? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg kjøpte bilen fra Smallsize, men jeg lager Carbonpanseret selv :P Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ok ;) Men får du kun bilen når du kjøper det settet her? Du må handle batterier, lader og kontrollenhet utenom? Hvor mye ga du for bilen? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 3600,- Totalt Bilen: 1795,- Batteri: 595,- Kontroller: 745,- Lader: 495,- PS. Du må bygge bilen selv, du kan ikke få den RTR(Ready to run) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det er vel ikke så værst pris...? Har tenkt på å kanskje kjøpe denne jeg også! Men får se ;) Hva slag batteri, lader og kontroll kjøpte du? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er vell ikke lov å Sende Linker her.. Sender deg en PM.. Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hehe. fett at flere begynner me rc drifting! kjøpte meg en brukt tunet tt01 for 1.5 måned siden. har vært hooked siden! smittet hittil 4 kompiser me rc driftingen ;) Har du lakket karosseriet ennå? husk å vær rolig me første lagene, lakken får ingen "grep" i polykarbonaten! :P synd kulden slår til no.. fryser jo ræven av meg når parkeringsplassene e driftbar utpå kvelden! :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Lakkerte igår bestemte meg forsvart farge :) Resultat: Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Kommentarer? :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 svart er best:) det har jeg også:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg