Gå til innhold

Volvo 240 Stasjonsvogn "Classic" (emblemtrim)

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Du vet vel ikke hva som står framme. :driving

Nei.. Og jeg har ingen plan om å demontere fjærbeina for å sjekke.

Når / om den senkes, så bytter jeg alle demperene samtidig, regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, Da er den vel ganske stiv bak ivertfall? Al-ko gas dempere til 240 er veffal sykt stiv:)

Ja, samt at stasjonsvogn har vel 10-20% stivere fjærer?

Denne aktuelle bilen har ambulansestagene fremme også.. Men jeg vet ikke hvilke dempere den har fremme.

For all del, den er jo mye mykere enn 242en med lesjöfors og bilstein clubsport, men den er langt fra vannseng også.. Er noe "middle ground".

04112007(002).jpg

Tror de demperene AL-KO er helt ok egentlig.. Men jeg vet ikke om de funker bra med senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med skilter, Hvor lenge kommer det til å gå før du mister dem igjen? :P

Hæ?

Hva mener du med dette??

Grunnen til den ble avskiltet, var jo at forrige eier ikke hadde tatt EU eller betalt årsavgiften.

Ble avskiltet samme dagen jeg hentet den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare kødda med deg jeg da ;)

Jada, jeg skjønte jo såpass, men jeg trodde det kanskje var et "dypere poeng" bak.. dvs.. om jeg feks hadde mistet lappen for burning, så hadde du gjerne sagt "ikke sladd vekk lappen i sladdevagnen", så hadde jeg tatt poenget :P

Eg vart inkje vonbroten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg skjønte jo såpass, men jeg trodde det kanskje var et "dypere poeng" bak.. dvs.. om jeg feks hadde mistet lappen for burning, så hadde du gjerne sagt "ikke sladd vekk lappen i sladdevagnen", så hadde jeg tatt poenget :P

Eg vart inkje vonbroten

Det har jo skjedd før?

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al ko dempere funker kalas det... Kjører med det på min, har hatt de på i typ 2 år elns og er storfornøyd. Men de blir nok bytta til bilstein racing for min del...

Bra med skilter, blir fælt mobba for den gangen du mista førarkortet...hehe..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider