ragge1 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Johnsen: lite spent, hur gikk det, fikk du til alltså med montering av servo/motor til lykter Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Johnsen: lite spent, hur gikk det, fikk du til alltså med montering av servo/motor til lykter Jeg var bare hjemme helga, så hadde masse andre ting å gjøre, blant annet lakke lyktespylere og montere dem, montere grøftelys, åsså stressa jeg lenge med nye lysdioder inni knappene rundt cd-spiller + røde dioder i AC panelet... Så var det selskap hos storebroren min, så fikk ikke prøvd desverre... kanskje jeg prøver i desember en gang :) Før: Etter: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 fint med dem lysdioder såg veldigt bra ut Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 OnTopic, jeg har gjort dette engang med slike lykter som Johnson har og det var 100% perfekt match, tok meg ca 25 sek pr lykt =) Lite jobb mye morro =) Helt til det viste seg at glasset var laget av typen møkkaplast og tålte ikke fjernlys.... Brente hull i glasset, til og med xenon gjorde det (som liksom er kaldere enn vanlige pærer).. nei, OEM facelif <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 OnTopic, jeg har gjort dette engang med slike lykter som Johnson har og det var 100% perfekt match, tok meg ca 25 sek pr lykt =) Lite jobb mye morro =) Helt til det viste seg at glasset var laget av typen møkkaplast og tålte ikke fjernlys.... Brente hull i glasset, til og med xenon gjorde det (som liksom er kaldere enn vanlige pærer).. nei, OEM facelif <3 ontopic sier du... topicen er vel at han hadde tenkt å montere høydejusteringsmotorene fra orginallyktene over på angeleyesa hans. Betyr det at du også har gjort det? Isåfall, gikk det fint å gjøre det på FK sine angeleyes? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg