Gå til innhold

angel eyes

Ranger emnet

ragge1

Anbefalte innlegg

Johnsen: lite spent, hur gikk det, fikk du til alltså med montering av servo/motor til lykter

Jeg var bare hjemme helga, så hadde masse andre ting å gjøre, blant annet lakke lyktespylere og montere dem, montere grøftelys, åsså stressa jeg lenge med nye lysdioder inni knappene rundt cd-spiller + røde dioder i AC panelet... Så var det selskap hos storebroren min, så fikk ikke prøvd desverre... kanskje jeg prøver i desember en gang :)

Før:

Img_0472.jpg

Etter:

IMG_2301.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

OnTopic, jeg har gjort dette engang med slike lykter som Johnson har og det var 100% perfekt match, tok meg ca 25 sek pr lykt =) Lite jobb mye morro =)

Helt til det viste seg at glasset var laget av typen møkkaplast og tålte ikke fjernlys.... Brente hull i glasset, til og med xenon gjorde det (som liksom er kaldere enn vanlige pærer).. nei, OEM facelif <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
OnTopic, jeg har gjort dette engang med slike lykter som Johnson har og det var 100% perfekt match, tok meg ca 25 sek pr lykt =) Lite jobb mye morro =)

Helt til det viste seg at glasset var laget av typen møkkaplast og tålte ikke fjernlys.... Brente hull i glasset, til og med xenon gjorde det (som liksom er kaldere enn vanlige pærer).. nei, OEM facelif <3

ontopic sier du... topicen er vel at han hadde tenkt å montere høydejusteringsmotorene fra orginallyktene over på angeleyesa hans. Betyr det at du også har gjort det?

Isåfall, gikk det fint å gjøre det på FK sine angeleyes?

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider