Gå til innhold

vr6 forsikring

Ranger emnet

huseby

Anbefalte innlegg

driver å ser litt på vr6 nå om dagen. skal bare få ferdig mitt golf 3 prosjekt nå før vinteren så blir den nok solgt høst/sommer etter nyttår.

Så til dere som har Vr6, hvor mye ligger forsikringen på sånn ca pris? om dere har den på dere selv eller på mutters eller fatters.

takk

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, om jeg skulle hatt Golf 3 VR6 2,9l på "meg" hadde det kosta ca 21000kr i året...20% bonus...

Foreløpig årspris (du har ikke oppgitt navn og fødselsnr) 21.098

Internettrabatt: 1.027

1 Informasjon om bilen

Personbil. VW GOLF 2.9 190 VR6 -1997. (1997-modell). Kilometerstand 150000. Ønsket bonus 20 %. Årlig kjørelengde 16.000 km.

2 Dekninger og egenandel

Ansvar. Kasko (8.000 i egenandel). Fører- og passasjerulykke. Uten leiebil. Personlig løsøre (5.000). Ekstrautstyr (10.000).

3 Sikkerhetstiltak

Ingen sikkerhetstiltak valgt.

4 Kontaktinformasjon

1989, 2850 (LENA)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dyrt å være ungdom og ha Golf. Jeg har vanlig GL, den er ganske dyr i forhold til effekten - selv om det ikke er noen VR6. Kostet 12500 på meg, derfor satte jeg den på min mor som har 75% bonus og har kjørt skadefritt alltid. Havnet på 3800.

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok var faktisk billigere en jeg trodde. så på forsikring på meg, det kom på 12500 i året, det var jo ikke så værst, i tilfelle så setter jeg den på fattern som sikkert har mere bonus en meg,

Fant en vr6 i dag som jeg var å så på. hadde 220 hk borra opp til 3 liter, gikk no inn i hælvete :P kjøper nnok den i løpet av uka, :) gleder meg :)

Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D

Golf 2 16vt gti coupe

Golf 3 vr6 coupe #solgt#

Golf 3 1,8gl #solgt#

http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en VW Golf GTI VR6 denne er fra usa og er en 2.8l 174HK 1997 mod kjøpte denne for 2 mnd siden.. Hadde en VW Golf GL 1992 mod før og denne hadde jeg forsikra i Spare bank 1. Når jeg kjøpte VR6'en så ville ikke Spare bank 1 ha noe med meg å gjøre.. Di mente jeg burde være over 30 år for å ha en sånnen bil.. Vist jeg hadde fått forsikring så ville det komt på 27000 kr i året. Prøvde if og di skulle ha hele 41112 kr i året. Har nå forsikring i Gjensidige og betaler 10204 kr for bilen i året.. Dette vil jeg si er meget bra når jeg er 21 år og har 50% bonus.. Di gamle eierene av bilen var 45 år og hadde aldri krasja så di hadde full bonus men betalte 7000 kr i året i IF forsikringselskap. Jeg er fornøyd.. Rådet mitt er ta kontakt me så mangen selskaper som mulig.

Hilsen Trond Asle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider