Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Guitar Hero - en landeplage av et spill - et spill som selv jeg synes er morsomt. Noen som har prøvd den nyeste versjonen? For øvrig er jeg (nesten) stolt av rekorden min på Freebird på Guitar Hero II ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Tenker du på III'ern? Har den kommet? Personlig venter jeg på Rockband. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Tenker du på III'ern? Har den kommet? Personlig venter jeg på Rockband. Jeg tenkte på den/de som kom/kommer etter II'eren, ja... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Rock the 80's har jo kommet, men droppet den. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 noen dsom har utgivelsesdato på 3'ern og rockband ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 3'ern kommer 20 november mener jeg.. rock band kommer vel etter jul :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Guitar hero II hackers edition :D Er bare å lage sin egen guitar hero, med de sangene en selv ønsker... http://www.joystiq.com/2007/01/23/play-custom-songs-on-hacked-guitar-hero-ii/ Sang liste: Opening-Licks (classic Rock) *************DONE***************** 1. Blue Oyster Cult/ Dont Fear the Reaper ***EXPERT*** (DONE) 4:55 2. AcDc/ You shook me all night long (expert) DONE 3:30 3. Steppen Wolf/ Born to Be Wild (Medium, expert) done 4. Elvis/ Blue Suede Shoes expert DONE 2:01 5. Pink Floyd Comfortably Numb EXPERT DONE 6:23 Amp Warmers (Metal)************DONE*************** 1. Iron Maiden/ Aces High 2. Blind Guardian/Mirror Mirror EXPERT DONE STAR POWER! 5:06 3. Avenged Sevenfold/ Bat Country Done (Medium, Hard, Expert) STAR POWER! 5:13 4. Dragonforce/Through the Fire and Flames DONE (HArd, Expert) STARPOWER!******* 7:24 5. Symphony X Smoke & Mirrors Expert DONE 6:08 MY OWN EDIT String-Snappers Third (Rock) **********DONE********** 1. Mud vayne/ Happy (EXPERT) DONE 3:37 2. Breaking Benjamin/ Diary of Jane HARD DONE 3:18 3. Blink 182/Whats my Age Again (DONE) hard 2:26 4. Lustra/ Scotty Doesn't Know HARD DONE 2:56 5. School of Rock Main Theme ALL DONE 4:12 Thrash and Burn (Hard Rock) ************DONE*************** 1. Killswitch Engage/ This Fire Burns v2 EXPERT STARPOWER DONE 3:05 2. Rammstein/ Links 2 3 4 EXPERT STARPOWER DONE 3:45 3. Rob Zombie/ Operation Overlord HARD DONE STARPOWER 3:28 4. Popa Roach/ Last Resort medium DONE STARPOWER 3:22 5. Linkin Park/ In the End HARD STARPOWER done 3:36 Return of the Shred (Video Games) *****DONE******* 1. Mike Tyson Punch Out (Hard) 3:32 2. Ninja Gaiden (Expert) 4:08 3. SuperMario Bros 2 Expert DONE 6:15 4. SystemofDown/ Legend of Zelda (Easy & Hard) 1:01 5. One Wing Angel (Expert) 6:07 Relentless Riffs (Metal & Rock) *****DONE******* 1.Kamelot/ Soul Society EXPERT DONE 4:17 2.Metallica/ Seek and Destroy HARD done 6:55 3.Muse/ Knights of Cydonia HARD done 6:03 4.Guns N Roses/ Welcome to the Jungle (DONE) 4:33 5.Disturbed/ Stupify medium hard DONE 4:36 FURIOUS WORKS 1. Collective Soul/ Heavy DONE EXPERT 2:56 2. Metallica/ Nothing Else Matters DONE 6:28 3. SystemofDown/Chop Suey DONE EXPERT 3:30 4. Seether / Remedy (One Cold Night) DONE EXPERT 3:41 5. P.O.D./ Alive (Medium, Hard, Expert) DONE Face-Melters 1. Metallica/ Master of Puppets (DONE) EXPERT 8:37 2. Chuck Berry/ Johnny B. Good (DONE) ALL STAR POWER! 3:50 3. Guns N Roses/ November Rain done EXPERT 8:57 4. Jerry C/ Pacabel's canon (canon Rock) Expert 5:24 5. Led Zepplin/ Stairway to Heaven EXPERT DONE 8:02 Bonus (24 songs) 1. Eddie Van Halen/ Too Hot For Teacher Done (Medium, Hard, Expert) 2. Daft Punk/ Aerodynamic (medium, hard, expert) done 3. Jimmi Hendrix/ National Anthem (DONE) Expert MY OWN EDIT 4. Weezer/ Say it aint so Expert done 5. Cky / 96 Quite Bitter Beings Expert DONE 6. Tenacious D/ Beelzeboss DONE EXPERT 7. Beck/ Devils Hair Cut MEDIUM DONE 8. Survivor/ Eye of the Tiger medium DONE 9. Sum 41/ Over My Head Done (Hard, Expert) 10. Lynryd Skynryd/ Sweet Home Alabama Expert DOne 11. Metallica/ One HARD done 12. Ozzy Osbourne/ Shot in the Dark expert DONE 13. Popa Roach/ Blood Brothers DONE HARD 14. Led Zeppelin/ Living Loving Maid EXPERT DONE 15. Drowning Pool/ Love and war expert DONE 16. Tenacoius D/ pick of destiny hard 17. Johnny Cash/ Rusty Cage hard DONE 18. Thrice/ Stare at the Sun SIX (Medium, Hard, Expert) 19. Red Hot Chilli Peppers/ Under the Bridge (hard, expert) DONE 20. pantera/ walk Expert DONE 21. Nirvana/ Smells Like Teen Spirit Expert done 22. Limp Biskit/ Break Stuff medium done 23. Megadriver/ Megaman X experts 24. Dark Moor/ Vivaldi's Winter expert DONE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 man kan prøve rockband og guitar hero 3 på elektro messa i lillestrøm 25-28 oktober Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 GH3 har et par låter som er ganske seige... Sliter med One på Expert. Soloen er litt vrien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hvor har du fått GH3 fra? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gleder meg til GH3 :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det ligger nå en demo ute fra utvikler av spillet på GH3 man kan brenne og teste ut. Når brent er det bare å sette inn cd'en og gå til demoer så ligger den der. 5 låter med blant annet Scorpions - Rock you like a hurricane. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Har sitti å spillt GH3 i hele helga og frem til idag omtrent. Sjukemeldt pga kne betennelse, så det har blitt noen nye rekorder iløpet av dagene kan en si:) Men er ikke særlig god enda uansett, så er kun noen på medium jeg makter enda. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 GH er moro :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Det kommer seg.. Prøver med på hard for tiden.. Går til..... Jaa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg