Gå til innhold

Ø.K. - 17" felger (4x100) til Honda del Sol VTi

Ranger emnet

S-2000

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter potensielle 17" for neste sesong, og tenkte derfor å sjekke om noen her vet om noen felger som selges enten her eller andre steder av disse type felger:

OZ SuperTurismo

Oxigin I, II eller III

MOMO GT 4 / MOMO SPORT

++ andre felger som du tror kunne passet perfekt på bilen min

Burde helst være mellom 35-46 i ET/innpress, men dette kan evt. sjekkes opp nærmere.

Interessert i å kjøpe, og evt. bytte inn 16" pluss mellomlegg.

Ta kontakt enten via E-mail , PM eller her i tråden.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er særdeles fete 16" så vil også vurderes.

I tillegg til at 16" i de felg-typene som er nevnt ovenfor også hadde vært interessant.

Men jeg ønsker å presisere at 17" er foretrukket. :D

Er det noen som evt. vet hva 4 stk. Momo Sport eller OZ SuperTurismo ville kostet i 17" hos norske forhandlere? Shariff?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville evt. fått en gammel kollega til å skaffe dem via NorCargo tenker jeg... Gratis frakt da iallefall...

Bakdelen er at jeg klarer fortsatt ikke helt forestille meg hvordan disse ville blitt på bilen..

Kunne du tatt noen fler bilder av felgene? Ta gjerne et rett fra siden slik at man kan photoshoppe osv... Heller flere bilder, enn får få...

Hvis du ønsker å selge da, selvfølgelig... ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice... Likte spesielt det siste bildet ettersom der får man det på litt avstand og nice profil...

Hva er størrelsen på dekka? Minnes du sa de var 205? Huff, skulle likt å hatt 215/40/17, men får vel heller gå litt ned da... ;)

Jeg skal photoshoppe litt, og kjapt høre rundt litt til, men tror nok du vil få en PM i løpet av kort tid, vwfreak...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider