Opelidiot Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg skal til å bestille deler til ett sett med 40mm DCOE webere som skal settes på en 2,0 chi med kvass kam (har ikke peiling på hva slags kam det er) Jeg regnet meg fram til en Halsringsstørrelse på 34 Hovedmunnstykke på 1,30mm Og ett Luftmunnstykke på 1,30mm Nå står det på ett 1,32mm Hovedmunnstykke F 41 Emulsjonsrør 1,50 mm nåleventil 30mm halsring 1,80mm luftmunnstykke Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg her, eller eventuelle meninger om valg jeg har tatt. Jeg er ikke så erfaren på forgassere enda, så jeg vil bare slippe å gjøre så alt for mange feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 sjekk http://www.misab.se etter dyser og deler ... Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvorfor ikke går for 45? Jo større jo bedre, en bekjent kjører med 45 på en 1,8l og mener det er best fordi man får nok og kan kjøre med midre dyser og halsringer etc, og det fungerer veldig bra! Jeg har 2x45 som skal på min 2,0l Hvordan bestiler man fra misab når man skal ha til Norge? Må man sende mail til de eller kan man bruke sia dems og evt bli frakturert for den ekstra frakten? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelidiot Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg har kun funnet disse 40mm til en fornuftig pris, så jeg får nøye meg med de frem til jeg får fatt på ett sett med 45mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Missforsto litt jeg, trodde du skulle til å kjøpe 40, men siden du allerede har så "tager man det man haver" Har du sett på bestykningstabellen på http://www.misab.se/? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg