rotaxpwr Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 hei. plages litt med s3 en min. på rundt 3000 rpm i 4. gir hører jeg en suse lyd i motoren akkurat som om turbotrykket blåses en plass det ikke skall og d ryker svart i eksosen, og bilen drar dårlig en stund, men så kommer den plutselig. har samme problemet i flere gir, men det er i 4. gir jeg merker det best. har hatt den på verksted å kjørt diagnose på den, fikk ingen feilkoder... noen som har opplevd noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 kan virke som om den mister oljetrykket. audi har sliti litt med oljetrykksrør som kokser igjen å gir derfor et dårligere oljetrykk til turboen. hvis bilen er chippet kan også dette være en årsak.(uavhengi av det forrnevnte) samt en luftmengde måler som begynner å bli dårlig. se etter at alt av slanger er på og hele. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg