Revolution Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Noen som kan komme opp med en enkel måte å finne hvilken føler som er ødelagt, er trangt å komme til der innimellom fanger. Det uler i ca 10 sek når bilen blir satt i revers. Tenkte bare på at jeg kunne slippe å ta ut en og en føler for å prøve med den nye..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er du sikker på at noen av de funker i det hele tatt da? Kan være brudd et sted. Når jeg dro ut hovedkontakten til mine så ulte den sånn du beskriver nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Noen av de må jo virke. Er ikke mer enn 3 mnd sia en av de ble skifta ved en service. Så da virka alle helt til nå ihvertfall. Hvor er hovedkontakten til de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 De pleier å klikke litt så legg øret godt inntill en av gangen og hør etter klikking. Ingen klikking = fungerer ikke. (Har ikke prøvd dette selv men skal være enkleste måten i feilsøke på) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noen av de må jo virke. Er ikke mer enn 3 mnd sia en av de ble skifta ved en service. Så da virka alle helt til nå ihvertfall. Hvor er hovedkontakten til de da? I bagasjen på venstre side, en stor gul kontakt. Hvertfall det på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg