calibra Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei folkens. Jeg har nå fått meg en søt liten Polo GTI, som jeg skal gjøre litt med. Jeg har en kompis som sier at jeg bør bygge den i ekte "tysker" stil. Så da må jeg bare spørre her. Hvordan er en typisk "tysker" stil. Er det noen som har noe bilder etc? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hva slags modell er det da? Er den eldre bør du ikke sette på masse plastikk og jallamekk. Da er det mye tøffere å bare få fram linjene og senke og små, breie kantfelger ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 her finner du masse :http://www.polo-tuning.com/index.php?menu=guestcars ja U get the point =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 eg e ikkje polo elle VW man i d heila me eg e enige i d styling e ikkje nødvendigt senk an å få på någen feite fellar. så må d ver bra:)fine lakk e og ein go ide. men dei så stylle bilane sine så dei ser ut som om dei går i 300 km/t når dei e heilt normale undre pansere har misfårståt lit d e mi meining jalefal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Flesja ikke alle liker Yarris heller.... -.- Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg