Ghost. Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 va i H*** :( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 skal jeg vri om kniven? " SELGER DU FELGENE ELLER?! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 2/4 felger er helt fine, men de to på venstre sida er nok ubrukelige :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 jeg selger litt div av det som er igjen av golfen, om noen er interesserte! si ifra om du har noen ønsker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Glemte du å legge om til vinterdekk og havnet i grøfta eller hva skjedde? Må være uendelig kjipt dette. Kondolerer Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 var vel litt derfor ja.. var kun et par varmegrader tror jeg! men var vel mest pga farta jeg hadde inn i svingen :( fikk skrens, så kom kontraen hardt tilbkae, og havnet i grøfta.. kort fortalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 jeg selger litt div av det som er igjen av golfen, om noen er interesserte! si ifra om du har noen ønsker :P hei. synd med golfen da;(...var fin denne! men er interesert i div intriørdeler?? alt av plastikk og seten dine om di er orginal og er i bra stand? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 de tingene rakk jeg desverre ikke å ta ut.. regner med at golfen er spiker nå :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ??? va ??? skjedde med demperne ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 de tingene rakk jeg desverre ikke å ta ut.. regner med at golfen er spiker nå :/ oki. Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg