KristianG Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Og jeg trenger hjelp. Kanskje ikke akkurat beste stedet å spørre, men hvem vet, kanskje noen av dere har danset før? Alt utenom selve dansen er klart, da vi sliter litt med nettopp det. Oppvarming, uttøying med teoretisk begrunnelse er klart. Det jeg trenger fra dere er: Koreografi Tips Er veldig takknemmelig om noen kommer med gode forslag. Edit: Jeg tenkte kanskje å finne på noe til "Mary Mary - Shackles (Praise You)" Jeg har allerede testet den ut, og det ser ut som å være et greit tempo, det jeg da sliter med er hvordan jeg skal skrive ned trinnene. Tips? Slik ser jeg for meg at refrenget blir danset: Starten på dansen Man står i startposisjon som da er bena samlet og armene hengende ned. Nå hun begynner å synge, tar man ett skritt til høyre, tar venstrefoten bakhøyrefoten, tar et nytt steg med høyrefoten og tar så venstrefoten inntil høyrefoten. Dermed står man i startstillingen igjen. Så gjør man det motsatte,(går mot venstre) og tar høyrefoten bak venstre. Deretter fortsetter man mot venstre og gjør det samme tilbake igjen. Nå står man på samme sted som man sto da sangen startet. Dette gjentas hver gang Mary Mary synger refrenget Om noen har tips eller kanskje vet om noen enkle steg, er jev veldig takknemmelig om de hadde blitt postet her. Ps: Ikke le av meg. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hahahahahhahahhahaha Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det er vel en grunn til at denne ble lagt på bilforumet:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg har spurt massevis av folk, men det er ingen som kan noe som helst, så dette ble en slags nødløsning. :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 http://pjm.ans.hive.no/dans/ google er din venn :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ta linedansen til hit the road jack da, her er en verson: http://youtube.com/watch?v=OylFZXEijBc sjekk litt på youtube da!;) edit: siden han over viste var jo bedre :P Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 http://pjm.ans.hive.no/dans/ google er din venn :P Ah, fantastisk! Jeg tror rett og slett vi kopierer den der på gruppa, og framfører det. Tusen takk! :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 går utifra det blir enda en linedance film på youtube da??? må dele din glede med oss normale vettu! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tja, vi får se på det. Jeg kan dessverre ikke love noe. :P Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hahahahahahahahahahahahahahaha! :D:D:D:D:D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 No Pun Intended, men du er faen meg desperat hvis du spør etter tips til LineDancing på bilforumet ass :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja, for den her "Stripa" har jo mye bilrelatert innhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 :hvaskjera Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ah, fantastisk! Jeg tror rett og slett vi kopierer den der på gruppa, og framfører det. Tusen takk! :D NP;) Vet hvor vanskelig det er selv:) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hvordan gikk det? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg