Kristoffer1986 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 http://www.remitek.no/default.asp?page=63 Noen som har prøvd disse produktene før? Er litt nysgjerrig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tror Tandis1 har disse stående? Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Stemmer, har prøvd Hydrowax, Wheelcleaner, Interior Cleaner og Shampo.. Og det er ikke de beste jeg har brukt, Hydro wax holder vel et par uker, men forlanger ikke så mye av noe sånt heller. Wheelcleaner er grei nok, syntes den ikke tok så godt som jeg ville. Interior Cleaner er også grei, ikke noe mer. Shampo er litt lite smøring i den, eller så er den også grei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Eneste jeg har prøvd er Tyreshine`n! Den synes jeg er meget bra. Bedre enn Meguiars NXT Insane Shine Tire Coating! Ble mye bedre glans i dekkene og den lukter jo så godt..Jeg bruker kun Lahega på dekkene, inget annet merke. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tenkte på den bananavax greia jeg se, for det sto jo at den hadde lang holbarhet.. Men er ikke verre enn å teste! Men hvis noen har prøvd den, eller har ett annet bra produkt til sort lakk, så rop ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg