Gå til innhold

Skal bruke 210' på bil - trenger tips...

Ranger emnet

Vmaster

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Vegar_KH

haha... Kan love deg at han du kjørte fra med preluden

ikke ga gass.

Har du kjørt en s14 før?

nå dreit du deg langt ut på leggen gitt!! hahaha...

spør lillegud... han hadde 220 hk og jeg dro ham.... så slutt å prat piss..... dette har du ikke noe greie på... NEI, FORDI VTEC HESTER ER LATE HESTER... JAAAAAAAAAAA!!!! dumbass,.... skal kjøre fra deg med integran til en kompis... ikke bare parkere deg, men kjøre rundt deg og selge pølser samtidig.... hihihihi :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt meg en prelude 2,2 vtec 4ws, da har du kansje penger til og turbo konvertere den også. Preluden er jo sinsykt rå når du får stylet den, mye penere en 200sx.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det er generelt mye snakk om å ha 40000 hk i bilene sine, og de skal se ut som om de kommer rett ut av filmen Fast and the furious.. Greit nok at mange liker det, men hvis jeg var deg ville jeg valgt en bil hvor målet ikke er å ha en bil som kan kjøre fra alle bilene i gata (rett fram vel og merke), men en bil som får deg til å smile for deg selv, fordi du har valgt en bil som er unik, som ikke alle har, ikke alle fjortisser drømmer om..

***Min personlige mening***

Jeg synes dessuten en bil som krever at du styler den for at den skal bli pen/tøff/rå ikke er en pen bil..

(Ikke flame meg for dette, free speech!!!)

***Slutt på personlige mening***

Missforstå meg rett; jeg sier ikke at det ikke er morsomt å kjøre en bil med masse moment og hk, men jeg lever i den oppfatningen at det er bedre med en bil man ikke blir lei av.. En med sjarm og enorm kjøreglede.. Kjøreglede er jo opp til enhver å definere hva er.. Noen vil si at kjøreglede er å kjøre drag-race med 3000 hk, andre vil si at en luksuriøs cruise-bil er tingen.. Også har man også de som digger små lette biler med små motorer, rett og slett fordi det er en hvis sjarm..

Derfor er mitt råd å kjøpe noe som ikke alle andre sier er best (les: kjører fortest fra a til b i en rett linje) men som du har falt for (noe du ikke har, siden du spør her..) Derfor ville jeg prøvd litt forskjellig rundt om kring helt til jeg fant drømmebilen!

Her er noen tips til hva som jeg synes er verdt å prøve:

Alfa Romeo 75 turbo (gjerne Evoluzione :cool:)

Alfa Romeo SZ (eller RZ!) <-- må kanskje prutes litt :rolleyes:

Alfa Romeo 155 Q4

En eldre 70-talls Alfa Romeo

Lancia Delta Integrale

eller kanskje en Fiat Ritmo 130 TC Abarth!

Noen tips fra min side (ja, jeg liker italiensk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

spør lillegud... han hadde 220 hk og jeg dro ham.... så slutt å prat piss..... dette har du ikke noe greie på... NEI, FORDI VTEC HESTER ER LATE HESTER... JAAAAAAAAAAA!!!! dumbass,.... skal kjøre fra deg med integran til en kompis... ikke bare parkere deg, men kjøre rundt deg og selge pølser samtidig.... hihihihi :D :D

Hvorfor forteller du ikke alt a? Spurte Lillegud nå, fikk dette til svar.

hehe... jeg hadde ikke eksosen som jeg har nå. og hadde 3 i bilen ! tror ikke det hadde skjedd igjen for å si det sånn !

Greit nok at det er alltid lett å skylde på eksosen og alt d der, MEN d er ganske vesentlig hvis han hadde 3 i bilen og du 1 evt 2. Ekstra personer i bilen har mye å si uansett om det er 200SX, Prelude VTEC eller A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

hehe.. nå må du gi det med de fablene dine da. for det første så var det ikke 220hk i den da. eneste jeg hadde gjort var å sette på luft filter. dessuten så var vi 3 voksene folk i bilen. og den derre parkerte.no greia du prøvde på kan du vel tenke på og omformulere du seig ifra på toppen av tunellen. thats it ! lurer du på noe mer om meg og min bil å deg og din prelude 2,2 så oppfordrer jeg deg. vennligst still til start på rudskogen. så får vi se hvordan det går !! takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mosfet

Hmm.. Det er generelt mye snakk om å ha 40000 hk i bilene sine, og de skal se ut som om de kommer rett ut av filmen Fast and the furious.. Greit nok at mange liker det, men hvis jeg var deg ville jeg valgt en bil hvor målet ikke er å ha en bil som kan kjøre fra alle bilene i gata (rett fram vel og merke), men en bil som får deg til å smile for deg selv, fordi du har valgt en bil som er unik, som ikke alle har, ikke alle fjortisser drømmer om..

***Min personlige mening***

Jeg synes dessuten en bil som krever at du styler den for at den skal bli pen/tøff/rå ikke er en pen bil..

(Ikke flame meg for dette, free speech!!!)

***Slutt på personlige mening***

Missforstå meg rett; jeg sier ikke at det ikke er morsomt å kjøre en bil med masse moment og hk, men jeg lever i den oppfatningen at det er bedre med en bil man ikke blir lei av.. En med sjarm og enorm kjøreglede.. Kjøreglede er jo opp til enhver å definere hva er.. Noen vil si at kjøreglede er å kjøre drag-race med 3000 hk, andre vil si at en luksuriøs cruise-bil er tingen.. Også har man også de som digger små lette biler med små motorer, rett og slett fordi det er en hvis sjarm..

Derfor er mitt råd å kjøpe noe som ikke alle andre sier er best (les: kjører fortest fra a til b i en rett linje) men som du har falt for (noe du ikke har, siden du spør her..) Derfor ville jeg prøvd litt forskjellig rundt om kring helt til jeg fant drømmebilen!

Helt enig.

Meg og pappa lånte to biler av en kamerat av pappa. Den ene var BMW M356i Compact som sikkert mange har sett/hørt om og den andre var en Alpina 3.0CS 72 mod.

Min personlige mening er:

M356i`n er en ekstremt rå bil med masse power og moment 400hk/600nm, et helt rått drag i en så liten bil.

3.0CS var helt fantastisk, ikke på langt nær like mye power (250hk), men var alikevel en helt fantastisk bil å bare søndagskjøre med. Følelsen du får er helt ubeskrivelig.

Begge bilene er jo spessiele biler med mye kjøreglede, men jeg ville absolutt hatt 3.0CS istedenfor M356i.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

hehe.. nå må du gi det med de fablene dine da. for det første så var det ikke 220hk i den da. eneste jeg hadde gjort var å sette på luft filter. dessuten så var vi 3 voksene folk i bilen. og den derre parkerte.no greia du prøvde på kan du vel tenke på og omformulere du seig ifra på toppen av tunellen. thats it ! lurer du på noe mer om meg og min bil å deg og din prelude 2,2 så oppfordrer jeg deg. vennligst still til start på rudskogen. så får vi se hvordan det går !! takk for meg.

Men dere to, kan ikke dere ta et lite "lokalt" oppgjør da, møtes på et strekke eller i en bakke også får vi det der oppe og avgjort en gang for alle...?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etg101: Jeg LER MEG FILLETE av deg!

lurt å si......

Du tror tydeligvis det ikke har noe å si at det er mer vekt i bilen,

kan isåfall si deg at det har det.

Og jeg er faktisk interessert i å se hva du greier å gjøre med den Integraen.

Hadde vært gøy å se hvordan du skulle "kjøre rundt meg"

Mener fortsatt preluden går dassere!

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej. du. jeg er en av dem som ikke driver med "streetracing" og dette er en av de få gangene (som jeg sikkert kan telle på en hand) jeg faktisk blei med på noe slikt. derfor sier jeg at han kan stille til start på skogen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider