Gå til innhold

Kjøpe truetrac fra statene

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, sorry.. Har vært litt opptatt i det siste.. Holder på å godkjenne den nye 245en min..

Men nå er den snart i mål!

Jeg har sendt epost til de, men svar har ikke kommet enda.

Skal ta å ringe de i morgen.. Rekker desverre ikke gjøre det i dag, pga. jeg kom så sent på jobb nå (var på eu i morges).

Jeg skal be om priser på feks 2, 3, 4 og 5 differ..

Tror de kan limes sammen iallefall 2 og 2.. Om jeg tar inn flere, så vil jeg solidarisk fordele den totale frakten på antall enheter.. dvs. om det feks er 3 som skal ha og det da må sendes i 2 forsendelser, ene gjerne 150$ og andre 170$, så vil jeg ta 150 + 170 / 3 = 106.66.

Det var bare noen tall jeg fant på, som eksempel.

Dette betyr at man får en "gjennomsnittsfrakt".

Jeg vil tro frakten blir noe i de banene.

I tillegg tilkommer da selvsagt truetracs, samt moms og toll.. Og da smartpost i Norge!

Men ja.. Jeg ville nok tro de kommer under 4k per stk, hvor langt under, kan jeg ikke si noe om før jeg har fått "dagens pris" på enhetene, såvel som frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre her som har b21a i kombinasjon med m45 og 82/83 mod.?

Må vite utveksling, bare Jeg får vite den, så kan Jeg kaste Meg med;)

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

Pleier å stå en lapp på akselen, den står på venstre side.

Kan hende at det er tektylert over lappen, men du kan som regel se at det er lapp under. Og da er det bare å få av tektylen.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider