Gå til innhold

Hva slags styling?

Ranger emnet

740TIC-89

Anbefalte innlegg

Rusla en akkurat lik i Haugesundstraktene for noen år siden, men har ikke sett den på lenge nå. Stemmer nok at det er Cosmo-styling, for denne hadde samme kitet pluss noen grusomt glorete "gå-fort-striper" som det sto Cosmo på over hele bilen.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusla en akkurat lik i Haugesundstraktene for noen år siden, men har ikke sett den på lenge nå. Stemmer nok at det er Cosmo-styling, for denne hadde samme kitet pluss noen grusomt glorete "gå-fort-striper" som det sto Cosmo på over hele bilen.

Kan godt hende det er den bilen. Det har vært striper og skrift, "COSMOline", på den. Har søkt etter både Cosmo og Cosmoline, men alt jeg finner er rustbehandling.

Tror den kan ha vært firmabil hos Cosmoline tidligere, og at det er navn på firmaet, og ikke stylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
jeg vet ikke no jeg skal du vite:P har ingen anelse om hva stylinga heter.. men har hørt snakk om flere typer orginalstyling.. men den er ettermontert for det er litt fargefjorskjell..

Ifølge delekatalogen til volvo er det iallefall ikke orginal styling etter hva jeg ser her..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller vel heller ingen rolle hva den heter eller hvem som lager den.. Stylingen ligger for tiden på verandaen og venter på at været skal bli såpass at det går an å begynne med glassfiberarbeid. Det er en del skader på den som skal repareres til våren, da blir den forhåpentligvis strøken :)

Bilder av dagens tilstand:

P1300023.jpg

P1300024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider