vectrex Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ser pioneer oppgir hvor mange volt linjeutgangene er på på de fleste modeller, men på enkelte finner jeg det ikke. eksempel:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1848 Hvor mye volt er det snakk om her? Har prøvd å google litt, men fant ingenting. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 det er noen a de bedre headunitene som leverer 6v ut og noen av de billige ampene som bare tåler 4V inn.... watch out hombre Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectrex Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 det er noen a de bedre headunitene som leverer 6v ut og noen av de billige ampene som bare tåler 4V inn.... watch out hombre skal inn på dynabel forsterker(e). regner med den tåler 6v? er det 6v det er snakk om på denne spilleren? har mine tvil siden prisen ikke er alt for stiv. La bare merke til at lignende prisede spillere har 4 eller 5v utganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg tviler sterkt på at det vil være noen fare-du vil i så fall høre godt med vreng før noe kveller. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg