Bowtietwister Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nyskjerrige som de fleste av oss er så er det altid moro å høre om hva som rører seg av nytt: Hvem har kjøpt og hvem har solgt! Så her kommer noen rykter: Bjørn Terje Johasen (aka Don) har kjøpt nytt. Bil og motor samt henger fulgte det hvisst med. HAr ingen bilder men skal vær Corvette kaross på Pro Mod Chassis. Motor vet jeg ikke men skulle ha gått 5,00 på 1/4 uten gass. Gul Camaroen ligger for salg på Auto DB tror jeg det var. Kjell og Sverre ( aka Kjell Mosbakk) skal etter det ryktene sier ha kjøpt 738cid motorn til Nygård Motorsport Novaen er et dobelrail chassis som tidligere gått i Sverige Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Kul tråd detta. :) Håper det blir rykter/info her framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Noe som er bekrefta er at Tore Graneggen har solgt motor`n i sin dragster. Har kjøpt ny bunndel. Blir vel litt større enn den som var. Skal vel fortsette med dragster så vidt jeg forstod. Å Bam! har etterhvert fått med meg hvem som skal ha dobbelturbo motor i Doorslammer ! Har vel eid en hviss Camaro en gang i tiden:) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 5,00 på 1/4 uten gass???? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Å Bam! har etterhvert fått med meg hvem som skal ha dobbelturbo motor i Doorslammer ! Har vel eid en hviss Camaro en gang i tiden:) Han har nok det ja. :) Håper de får bra fart på den Corvetta. Det er høy finnish på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 5,00 på 1/4 uten gass???? Må da vel være såpass!! blir sånn passe pro street bil det! Camaroen gikk vel sånn ca 4.76 på 1/8 u/gass Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Må da vel være såpass!! blir sånn passe pro street bil det!Camaroen gikk vel sånn ca 4.76 på 1/8 u/gass det var da noe så inni staur å vegge heftig det da.. dæven Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 var vel sån at han som eide bilen Don har kjøpt var en eldre herre som ikke torde å prøve gassen. DET er vel ikke don sitt problem:) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 var vel sån at han som eide bilen Don har kjøpt var en eldre herre som ikke torde å prøve gassen.DET er vel ikke don sitt problem:) Nope.. har hørt historien ;) men visste ikke at det var snakk om SÅPPAS til tider den var god for altså.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Han har nok det ja. :) Håper de får bra fart på den Corvetta. Det er høy finnish på den. Har bare sett bare fort på den men er det bobbelrail chassi å? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vet ikke hva chassiet er tagget som. Bilen har gått med N2O motor i PM tidligere. De har hatt endel utur med leveranser av deler og div til motoren. Det har drøyd ut men de burde være klare til neste sesong om ikke noe uforutsett skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bam Margera Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Så at Timo Lehtimaki klasser opp fra Competition til Top Fuel. Han har kjøpt fueleren til Tommy Møller turn key. Et skikkelig hopp i klassene det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har Nils B nilsen solgt Pro Mod Novan sin eller?alacocaina Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har Nils B nilsen solgt Pro Mod Novan sin eller?alacocaina Tja det sier i alleall ryktet! Lenge sia jeg snakka med han! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det går rykter om at Team Trønder Nova skal steke vaffels på hværtfall et stevne til neste år:omfg :thumb !! Men det er bare rykter da alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg