scallopshelge Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Jeg var på en aldri så liten garasje runde sist uke, det er ikke mangel på aktivitet rundomkring for tiden... Det blir nok en spennende sommer for de race intreserte, 4 trønder team i pro street må nok være rekord.. Man kan nok trygt si at det satses friskt :eddie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hmm ! her er det noe jeg ikke vet om :) HAdde vel regnet med Don, Sverre og Kjell, og kanskje Nils da hvis han ville, men 4 mann aner jeg ikke! Er det forresten noe om i ryktene om Fred? som i lengre bil med større motor som går på drivstoff som er best egnet for delevask :roll: :roll: Det ryktes forresten at det kan bli nye dekk på dere til sessongen også:)) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hmm ! her er det noe jeg ikke vet om :) HAdde vel regnet med Don, Sverre og Kjell, og kanskje Nils da hvis han ville, men 4 mann aner jeg ikke! Er det forresten noe om i ryktene om Fred? som i lengre bil med større motor som går på drivstoff som er best egnet for delevask :roll: :roll: Det ryktes forresten at det kan bli nye dekk på dere til sessongen også:)) + Olav Johansen? NYHETER Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 jepp selvfølgelig!! Hvordan går det novaen? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hmm ! her er det noe jeg ikke vet om :) HAdde vel regnet med Don, Sverre og Kjell, og kanskje Nils da hvis han ville, men 4 mann aner jeg ikke! Er det forresten noe om i ryktene om Fred? som i lengre bil med større motor som går på drivstoff som er best egnet for delevask :roll: :roll: Det ryktes forresten at det kan bli nye dekk på dere til sessongen også:)) Vi tenkte vel å fortsette i pro street selv også, da snakker vi nok 5 trønderteam... Nils har meldt walkover denne sesongen. Nye dekk høres ut som en plan, er de ankommet ? Fred har nok planer om meget lang bil men ikke til denne sesongen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Christer i Moss har handla en 68 camaro, den med 18,5 toms hjula midt under bilen, (fra han som hadde den og "Bostic 68 camaron samtidig) Han har også gammel motoren til Nils B Nilsen som sto i RÅSA- Monster...:spin Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 jepp selvfølgelig!!Hvordan går det novaen? Joda, det går fremover! :) Gulvet er slipet, sveiset og malt, så nå skal det monteres interiør, instrumenter, tenning etc.. planen er å få bilen ut av garasjen i løpet av ganske kort tid nå.. må vel finne tak i en teknisk kontrolant etterhvert også. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 http://www.eurodragster.com/news/news.asp?Story=may01#may01 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 http://www.eurodragster.com/news/news.asp?Story=may08#may08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 http://www.islandersdragracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Da er det et nytt Top Doorslammer team under oppseiling i trøndelag! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scallopshelge Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Da er det et nytt Top Doorslammer team under oppseiling i trøndelag! Hehe, hører visse rykter ja, GØY ! Blir det lissens/premiære i Sundsval eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Planer om Sundsvall tur ja! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynco Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvordan gikk det i Sundsvall? Og har annebritt og co fått i gang corvetten etter smellen på gardermoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg