Gå til innhold

4 link

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

4-link er bakaksel oppheng, altså 4 innfestningspunkter for stagene...

Den som er vist på bildene her er en Drag race/ Race-link

Platene med hull skal være 6mm 1649 Domex plate...

20mm uniballs, rørene bør være crom mo.

Coil overs til dempere...

Men dette er da ikke noe for å svinge med... da bør demperene så på skrå, med innfestningen i toppen lengre inn mot midten...

4-link1.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for rundbane settes 4-link4n opp noe anerledessom det sies tidliere i tråden ja. Går å sette den opp slik at den sivnger litt ved nedfjæring, dog bare til en side av gangen:)

Mener Popular Hotrodding hadde en oppsummering av de foskjelllige opphenga her for et år siden. Rart om du ikke finner noe på deres hjemmeside

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt en gang og leste om oppsett av fourlink på ei gørfin nettside. Bra forklart av hvor høyt/lavt stagene burde stå for sånn og sånn reaksjon osv.. Men etter en stund skurret logikken litt, og da skjønte jeg etterhvert at jeg hadde lest om rundbane-fourlink. :( Flaut.

Beadlock: 1) Det lange skråstaget på bildet ditt der. Hva heter det og hva er det godt for? Kan ikke huske å ha sett DET før. :confused: Tverrstaget bak er vel et vanlig panhard stag.

2) Hva er egentlig så galt med å ha loddrette coilovere? Kan jo se for meg at skråstilte tar opp (litt) sidelengs bevegelse, men skulle jo tro at panhard ev wattlink klarer det fint på egenhånd? Innbiller meg nå at alle rallyvolvoer og forder jeg har sett bare har loddrette dempere?!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider