nilssolli Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg har en Golf 1.4 TSI R som jeg leaser(privat). Men jeg har nå behov for stasjonsvogn. Går det an å overføre leasingen til andre? Slik at jeg blir løst fra avtalen uten å måtte betale en formue? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det vil jeg tro, men det står garantert i kontrakten din. Du må antaglig betale et lite gebyr for jobben med å overføre kontrakten. Har du smelt ei dame på tjukka? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det vil jeg tro, men det står garantert i kontrakten din. Du må antaglig betale et lite gebyr for jobben med å overføre kontrakten. Har du smelt ei dame på tjukka? Den var svært subtil da buskmann:spin Det der er sånn alle tenker men ingen skal si liksom fordi de er snille=P:angelsmili: Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg