Street-Garage Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Vi har laget en film fra Street-Meeten. Spørsmålet er om flertallet ønsker at denne filmen skal legges ut, eller ikke. Bilnummere o.l er ikke synlig. Vi ønsker å spørre før vi eventuellt legger den ut. Flertallet bestemmer om filmen legges ut eller ikke. Mvh Street-Garage.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 bare å hive ut det! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hvorfor ikke legge ut en vanlig fil man kan laste ned isteden for det jævla rælet der, går faen ikke ann å finne fram til filmen, og enda værre, den funker jo ikke annet enn i fullscreen og da er den jo strekt herfra til helvette. Har 1 spm: tittel på første sangen i filmen ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hvorfor ikke legge ut en vanlig fil man kan laste ned isteden for det jævla rælet der, går faen ikke ann å finne fram til filmen, og enda værre, den funker jo ikke annet enn i fullscreen og da er den jo strekt herfra til helvette. Har 1 spm: tittel på første sangen i filmen ? Hvor fant du filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hvor fant du filmen? Fant den på siden til han som startet denne tråden Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 http://www.street-garage.com/index.php?option=com_seyret&Itemid=75&task=videodirectlink&id=397 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 får ikke spilt av filmen i det hele tatt jeg. når jeg tar save target as så får jeg bare indexen html. få den opp på youtube kanskje :P?da funker det for meg iallefall Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 For En Deeeeeeeeilig Bøøøøøøørn!!!!!!!!!!:d Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Via mac kommer den eksternt i quicktime men jeg regner med den kommer eksternt i win mediaplayer om den ikke bare kjører rett fra siden. Fant ikke no nedlastings link men det er det samme. Filmen var OK ikke så veldig spennende, litt for mørt Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Så ut som en skikkelig ræva plass å ha streetmeet om kvelden. Ikke ett eneste lys.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 jeg trenger quicktime eller nedlastning fil til å se den ellers funker det ikke desverre :( må nokk se den et anna sted hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg