Boundish Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Må bare beklage hvis dette ikke er helt "on-topic", men er enda en "bil kjører kapp med sykkel" film:) Kvass Cosworth du har Asim:) det er velmer on topic enn det meste her egentlig;) Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Må bare beklage hvis dette ikke er helt "on-topic", men er enda en "bil kjører kapp med sykkel" film:) Kvass Cosworth du har Asim:) Azim har r32 skyline, cosworthen er kameraten hans sin :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Azim har r32 skyline, cosworthen er kameraten hans sin :) Oops:violin: Jaja, kvass uansett:op: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Må bare beklage hvis dette ikke er helt "on-topic", men er enda en "bil kjører kapp med sykkel" film:) Kvass Cosworth du har Asim:) Det er ikke min bil :) Hehe!Tja hva kan han mene? Da må jeg desverre si det samme til deg... hva mener du? Hva med å prøve å slutte å snakke i gåter og heller spytte ut det man mener? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Azim har r32 skyline, cosworthen er kameraten hans sin :) Navnet mitt skrives med S.. ikke Z... Asim... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Men tviler på at vi kommer til å annonsere her når det blir kjøring mot opuso duden.... er vel folk fra myndighetene som følger med her vil jeg tro... regna med det.. :) kos dere i sommer! mer konge kan det umulig bli.. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Da må jeg desverre si det samme til deg... hva mener du? Hva med å prøve å slutte å snakke i gåter og heller spytte ut det man mener? :) Man må da ikke være så veldig oppegående for å skjønne ordet "barnslig"... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Barnslig EDIT: Oh, fancy CL-utrydder... Hva er en CL-utrydder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Beklager feilstavingen, var ett svakt øyeblikk Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 For en diskusjon. Sykkel vil i de aller fleste tilfeller gå værre på strekka enn bil, som nevnt 150 ganger. Ang. den diskusjonen om effekt kontra vekt. Motorsykkelen er overlegen, enten man regner med føreren eller ikke. Men dette er en evighetsdisjusjon uansett:) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hva er en CL-utrydder? Å, sorry. ;) Nei, jeg merket abre at om man skriver noe med caps lock på, så forandrer det seg automatisk til vanlig skrift. Interessant. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 For en diskusjon. Sykkel vil i de aller fleste tilfeller gå værre på strekka enn bil, som nevnt 150 ganger. Men dette er en evighetsdisjusjon uansett:) Så du mener filmen hvor cosworthen kjører ifra R1 er falsk? Tror jeg må ringe til Steven Spielberg jeg.. kan lett få være med i filmproduksjon hos han.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Å, sorry. ;) Nei, jeg merket abre at om man skriver noe med caps lock på, så forandrer det seg automatisk til vanlig skrift. Interessant. Jeg skjønner fortsatt ikke hva en CL-utrydder er.... kanskje like greit å gi faen i å få svar... siden du mest sannsynlig ikke vet selv hva det betyr? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Så du mener filmen hvor cosworthen kjører ifra R1 er falsk? Tror jeg må ringe til Steven Spielberg jeg.. kan lett få være med i filmproduksjon hos han.... Nei det er ikke det han sier. han skrev "aller fleste tilfeller". dette kan jo være ett av de andre tilfellene han nevner. det jeg derimot husker, er at bladet bike skrev at den eldste r1 modellen gjorde 0-200 på 8,6 sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 det jeg derimot husker, er at bladet bike skrev at den eldste r1 modellen gjorde 0-200 på 8,6 sekunder. Det betyr at den burde kjørt kvartmila på 9.6... Siden Taz's 180+ whp FZR kjørte på den tiden med 232 km/t i slutthastighet. Og hadde rett over 200 ved ca 8.5 sek. Skulle gjerne sett en standard R1 som holder følge med den.. det tallet er ønsketenkning av klasse.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg