Gunnar KRC Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ingen av oss involverte vil legge ut filmen her inne, så det forblir nok en liten privat snutt.. men hvem vant? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Mest sannsynlig ikke kjørt enda Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Mest sannsynlig ikke kjørt enda vell..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 vell..... Så du kom sist? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hvis dere har kjørt så får vi vel vite resultatet!? Morsomt at dere krangler over nettet om hvem som kjører fra hvem, og når dere har kjørt gidder dere ikke offentligjøre resultatet her! Sleng det ut... Hvem vant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg skal trimme lada'n til bestefaren min jeg, så får vi slutt på den her disusjonen en gang for alle! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Morsomt at dere krangler over nettet om hvem som kjører fra hvem, og når dere har kjørt gidder dere ikke offentligjøre resultatet her! De innvolverte i det som startet denne tråden krangler ikke om noenting, de ville bare vise hva de driver med på fritiden av morro. Det er alle andre drittungene her som kjeder seg foran pc`en og ikke har noe annet liv som lager denne saken over til hvilket jagerfly som kjører fra ett annet osv. Misunnelsen har tatt overhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 De innvolverte i det som startet denne tråden krangler ikke om noenting, de ville bare vise hva de driver med på fritiden av morro. Det er alle andre drittungene her som kjeder seg foran pc`en og ikke har noe annet liv som lager denne saken over til hvilket jagerfly som kjører fra ett annet osv. Misunnelsen har tatt overhånd. jeg og asim krangler om hvem som er kjekkest, og hvem som får mest damer :P det er ww2 dette nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Eller 3? :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 men hvem vant? den gamle dama fra født i 1908 vant med gåstolen.. fi tok oss alle, kun pga erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Opuso: Rolling start vil vel ikke være noe + i et løp mellom bil/sykkel.. En av svakhetene ved dragrace fra 0 med bil er jo lading av turbo, altså fordelene ved og kjøre sykkel er full pupp fra start.. Et dragrace er jo fra 0 og opp.. I rolling start vil en bil ha fordel. Ingen hemmelighet at biler med mye motor vil dra fra en sykkel etterhvert.. Stussa litt når jeg så den volvo vs. R1 videoen, der man har rolling start fra ca. 100kmh. Man ser Volvoen har et lite forsprang hvor R1 innhenter litt i begynnelsen før volvoen stikker av. R1 starter btw. i 100kmh i 3. GIR.?!?! man ser også at fra ca. 200kmh har volvoen en overlegen kraft. (absolutt normalt) :) POENGET mitt med dette, er at rolling start vil gangne en bil mye mer en hva det vil gjøre en MC, starter man fra 0 vil nok en bil spinne kontra en MC vil gå på bakhjulet, dette skyldes FØREREN.. (Folk som er litt dreven klarer å launche en 1000cc sportsykkel på 8000rpm uten ubehaglig hjulløft, samtidig som folk som er litt dreven på bil vil ha litt gasskontroll og ikke spinne "så mye") Flytter man starten til rolling 70-100kmh slipper man dette problemet så mye men man fjerner også der hvor en MC er desidert sterkest.. :) Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Nåja... Nå skal jeg ikke være for bråsikker her... Men å kjøre bil fra 0 er vel ikke noe problem? Trykket kommer da på turtall uansett! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Må jo opp i litt omdreininger før turboen jobber :) Noe som en sykkel ikke må. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hehe, ikke om man har Launch controll... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Må jo opp i litt omdreininger før turboen jobber :) Noe som en sykkel ikke må. Beklager, men for å få trykk, må eksos passere gjennom turboen, og noe trykk får man ikke uten turtall uansett... Sykkel eller bil. Igjen, arrester meg om jeg tar feil... Jeg har forresten overboost på greddy profec'n min. Så jeg kan ha max trykk i 10 sekunder hvis jeg vil. Greit på forbikjøringer. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg