Turboed1 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Så siden ingen svarer eller legger ut en video, antar jeg følgende:Bilen vant og det er fler her inne som må spise sine ord. Da velger jeg å anta det motsatte. Så de andre ikke sulter,heller.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Og da velger jeg å tro at de bestemte seg for å ta en pølsemeny på shell isteden... :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Så siden ingen svarer eller legger ut en video, antar jeg følgende:Bilen vant og det er fler her inne som må spise sine ord. Btw: All respekt til eieren av bilen. Har sett den på veien noen ganger og det ser ut til å være en MEGET pen bil!! verken eier av bil eller meg er intresert og legge ut en video av noe som helst her inne, spesielt da vi begge er "kjent" i div bil/mc miljøer.. ingen av oss har noe og bevise for noen med noen film her inne.. så TRO hva du vil. for vi VET... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Men VI vet ikke. Jeg er iallefall DRIT-nysgjerrig! :) Hvem vant? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 høres helt fjott ut og ikke komme med resultater. selv om dere ikke må komme med en video, så går det jo ann og si noe. da velger jeg heller og tro at dere ikke turte og kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeje Oppsumert Cossie på 600 hester - går meget bra R1 orginal som virker - går meget bra :D Done deal :D Skal vi konkurere standard mot standard eller trim mot trim :D heheh blir dumt egentlig Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvis dere ikke er interssert i og legge ut video av siste resultat pga. dere er kjent i miljøet. Hvorfor la dere ut i det hele tatt i første post? Og hvorfor ble denne posten lagt i det hele tatt? Og siste spm. som er blitt stillt, er resultat, det er et enkelt svar, trenger ikke komme med video. Og det med og kunkere std, mot std, eller trim mot trim. Det er som jeg har skjønt ikke pointet! Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 verken eier av bil eller meg er intresert og legge ut en video av noe som helst her inne, spesielt da vi begge er "kjent" i div bil/mc miljøer.. ingen av oss har noe og bevise for noen med noen film her inne.. så TRO hva du vil. for vi VET... Oi da. Ville bare vite resultatet jeg, men skal ikke mase på deg. Gikk bare utifra at dere ville dele resultatet med resten av oss. At dere ikke vil legge ut en video kan jeg forstå :-) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 tror på 1-1 jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Resultatet er vel ikke mye å be om etter en så lang og opphetet diskusjon på denne tråden? :):popcorn :driving babyhmm? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 tror på 1-1 jeg. :-) Det ville være det mest diplomatiske! hehe Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeje Oppsumert Cossie på 600 hester - går meget bra R1 orginal som virker - går meget bra :D Done deal :D Skal vi konkurere standard mot standard eller trim mot trim :D heheh blir dumt egentlig jeg vred dorullen hardt og bilen hadde stor vekt på pedalen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Vet ikke om denne var lagt ut her allerede, men litt sånn uti her så kjører Jeremy rimelig fra en 600 RR med en Ariel. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hehe...tviler de har kjørt! ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hohoho dætta er jo bære tull Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg