mazdak Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 (endret) skulle likt å sett en trimmet Suzuki GSX 1300 Hayabusa overmanne den cosworthen der.. Forresten.. For dere som lurer på hva Hayabusa er! http://www.metacafe.com/watch/92354/dodge_viper_vs_suzuki_hayabusa/ sammenliknet med en R1 http://en.kendincos.net/video-pnvftvjf-hayabusa-vs-r1-drag-race.html Endret April 17, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Haha så lite som skjer her på forumet vil jeg tippe ganske ofte. Men ble det noe oppgjør, var alt bare snakk eller var det noen som faktisk vant/tapte?? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 cosworthen flisa tråsykkelen Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Såpass ja, og de mc-eierne som mildt sagt lekte deilige, skjønte endelig at de ikke var uovervinnelige da;) Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 så denne posten kom opp igjen.... til dere som har lest hele posten.. jeg og han som har den cossien møttes vi.. og tittet også på bilen.. den var pen den.. og husk bjørn har ingen "Kåpe R1" han har heller ingen dreving som er noe idielt og kjøre med på noen E6/e-18 etc.. han har dette for stunt og bakhjulskjøring.. og for dere som lurer.. bled det kjøring eller ikke. og hvem vant? HAHAA dere vet det ikke... kan si det sånn at vi møttes på Ringbanen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 kjenner begge 2 jeg "personlig".. den cossien er det IKKENO negativt å å si om væffal og når det gjelder bjørn sin dreving, burde han i grunn usaklig rævkjørt den cossien OM han kjørte med styunt dreving.. ikke glem.. mindrre fart, mere axx Den kåpa har lite å si før du begynner å nærme deg 200km/T og gjerne over lengre tid. for et kjapt pådrag og ned igjen i fart er ikke kåpa et must uansett;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 snakket en del med bjørn ang den kjøreturen, og jeg snakket med cossie mannen og kameraten hans på ring banen, Husker ikke hva han kameraten heter men han kjørte en blå e-30 M3 med turbo. og snakket om rundt 800-900 hk.. har sett han før men husker ikke hvor.. bilen går godt. men og den går godt nok er det ikke alle som vet.. det skal vel legges til at min sykkel har ærlige 50 hk mere en bjørn sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Jeg ser mye prat og lite kjøring! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 fullt så mye er det vel ikke i cossien.. tror det var rundt 700hk som ble bremsa... sjuke er at dette er en hverdagsbil;) bmwen du snakker om er helt sikker vidar sin`? han har velø noe effekt i den duren tror jeg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Jeg ser mye prat og lite kjøring! vi ser, og vet. du vet ikke noe og du har heller ikke sett noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg